י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חושש לעתיד הפלטפורמה

אלון מאסק לקח צעד אחורה בנוגע לטוויטר

מייסד 'טסלה' אלון מאסק הודיע כי הוא מוותר על כוונתו להצטרף לדירקטוריון טוויטר, למרות שרכש 9% ממניות החברה והוא כעת בעל המניות המוביל. מנכ"ל טוויטר הודיע על כך, אך לא נימק

אלון מאסק לקח צעד אחורה בנוגע לטוויטר
טוויטר צילום: pixabay

אלון מאסק החליט לוותר על התוכנית שלו להצטרף לדירקטוריון טוויטר. כך הודיע לפנות בוקר מנכ"ל טוויטר, פראג אגרוואל.

בשלישי שעבר הודיעה החברה על הצטרפותו הצפויה של מאסק לדירקטוריון, זאת לאחר הפרסום לפיו רכש מאסק 9.2% ממניות טוויטר, צעד שהפך אותו לבעל המניות הגדול בחברה. ההודעה על הרכישה הקפיצה ביותר מ-27%.

לדברי המנכ"ל, מאסק הודיע לחברה בשבת כי שינה את דעתו וכי אין בכוונתו להצטרף לדירקטוריון. בציוץ של המנכ"ל חסרה התייחסות לסיבת ההחלטה (או אם ניתנה סיבה כזו). ואולם בסוף השבוע בציוץ של מאסק עצמו, הוא הביע חשש לעתידה של טוויטר.

מנכ"ל טוויטר הבהיר בהודעה הבוקר כי מאסק נותר בעל המניות הגדול בחברה ושטוויטר תישאר פתוחה להערות ולהצעות שלו, גם מבלי שהוא חבר בדירקטוריון.

"אנחנו מאמינים שהעובדה שיש לנו את אלון כנאמן של החברה, בשעה שהוא, כמו כל חברי הדירקטוריון, חייב לפעול לטובת האינטרסים שלה ושל בעלי המניות, היא הדרך הטובה ביותר להתקדם. יהיו עוד הסחות דעת בהמשך הדרך, אבל המטרות שלנו וסדר העדיפויות שלנו לא השתנה. ההחלטות שאנחנו מקבלים והדרך שבה אנו מוציאים אותן לפועל היא בידינו. לא בידי אף אחד אחר", ציין המנכ"ל.

טוויטר מניות אלון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד