כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עשרות מיליונים

זהו הסכום האסטרונומי שיחלקו ב'קופת העיר' לרבבות עניים

בקופת העיר נערכים לקראת חלוקת הכספים העצומה לעשרות אלפי משפחות שמטה לחמם נשבר ואין להן כיצד להתכונן לחג הפסח • ימים לפני התקדש החג זו ההזדמנות שלנו לעשות משהו ולהבטיח לעצמנו שעשינו הכל בכדי שלשכן יהיה מה לאכול בפסח

זהו הסכום האסטרונומי שיחלקו ב'קופת העיר' לרבבות עניים
חלוקת קמחא דפסחא. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בדיוק בימים העמוסים האלה, רגע לפני חג הפסח הקרב ובא, בזמן שכולנו עסוקים וטרודים בקניות והכנות לחג ישנם רבים היושבים בביתם הישן, עצובים ושבורים, מדוכאים ובוכיים. ולא, לא מדובר במשפחה אחת, גם לא בשניים, מדובר באלפי משפחות שמטה לחמם נשבר, שאין להם פרוטה להוצאות החג, אין להם אגורה שחוקה להיות כמו כולנו ולערוך את ההכנות לחג בשמחה ובטוב לבב.

לחצו כאן ותהיו שותפים לזכות העצומה של החלוקה>>>


קול זעקתם של אותם משפחות שבורות ורצוצות הגיע עד לשולחנם של ראשי "קופת העיר" אשר החליטו לצאת במגבית חירום של "קמחא דפסחא" למען כל אותם אלה שאין להם מאומה, למען כל אותם המשפחות שרעבות ללחם ואין להם פרוטה שחוקה להוצאות החג.

בקופת העיר החליטו על מגבית של סכום עתק, במסגרתו הם יחלקו שלושים ושתיים מיליון שקלים לעניים הרבים המשוועים לעזרה בימים האלה של ערב חג הפסח, מדובר בסכום חסר תקדים, אך זהו הסכום בו הם יכולים באמת לעזור לכל אותם עשרות אלפי פניות שמגיעות כל העת לשולחן הנהלת קופת הצדקה המהודרת ביותר.

ימים ספורים קודם התקדש החג, זה הרגע שלנו לחשוב מעט על השני, לחשוב על השכן או על קרוב המשפחה שאין להם פרוטה בכיסם להוצאות החג, זהו הרגע שלנו לעשות מעשה ולעזור לאנשי החסד להגיע לסכום שהם הציבו לעצמם: שלושים ושתיים מיליון שקלים. הקליקו כאן וכעת בכדי שתדעו שעשיתם את הכל בכדי שלשכן שלכם יהיה מה לאכול בחג הפסח. הקליקו כאן ועכשיו.

לחצו כאן ותהיו שותפים לזכות העצומה של החלוקה>>>

קופת העיר קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד