ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הקריאה למרד

ראש העיר הבדואית נגד עודה: "חי באשליה"

אחרי דבריו של יו"ר הרשימה המשותפת שקרא למרידה, ראש עיירית רהט תוקף את הדברים וקורא לעודה לטפל בעצמו בפשיעה העצומה המתחוללת בעירו: "שיחפש לו מישהו אחר חוץ ממשטרת ישראל שיאכוף את החוק"

ראש העיר הבדואית נגד עודה: "חי באשליה"
איימן עודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דבריו של יו"ר מפלגת הרשימה המשותפת, איימן עודה, בהם קרא לשוטרים ערבים להפסיק לשרת במשטרה ולמעשה קרא למרידה, ממשיכים לעורר גלי ביקורות וגינויים נרחבים.

ראש העיר הבדואית הגדולה בישראל, ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, מצטרף למתקפה ואמר בראיון לגלי צה"ל אמש בחצות: "קורא לו להגיע לרהט ולעצור את היריות בעיר עם ידיו הריקות".

"הוא חי באשליה ולא חש את הכאב של האנשים. שיחפש לו מישהו אחר חוץ ממשטרת ישראל שיאכוף את החוק", כך ראש העיר הבדואית שבה מתחוללת פשיעה ואלימות כמו בכל הנגב.

עודה קרא כזכור כי על רקע שער שכם לערביי ישראל שלא להתגייס לכוחות הביטחון הישראליים, ולאלו שכבר התגייסו - למרוד. "העמדה ההיסטורית שלנו היא שנהיה יחד עם בני עמנו בשביל לגמור את הכיבוש הרצחני - תזרקו להם את הנשק בפרצוף".

"אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו, שהם לא יותר מאחוז אחד, בסך הכול כמה אלפים, שההצטרפות שלהם מעליבה ומשפילה" אמר יו"ר המפלגה הערבית הגדולה בכנסת ישראל.

 

רהט איימן עודה בדואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד