כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שנאה אנטישמית

תושבים מזהירים מפני כניסת יהודים בלונג איילנד

אנטישמית שנאלצה לסבול נוכחות יהודית בחמש עיירות שונות בהן התגוררה, ניסתה למנוע הגעת יהודים למרכז רוקוויל בלונג איילנד. היא התלוננה שהיא לא היתה מסוגלת לגור בחמש העיירות, ולגדל שם את משפחתה

תושבים מזהירים מפני כניסת יהודים בלונג איילנד
חרדים בניו יורק. אילוסטרציה צילום: unsplash

בישיבת מועצת העיירה רוקוויל בלונג איילנד ניו יורק. תושבת שהזדהתה בתור מישל זנגרי יצאה בהתקפה מילולית אנטישמית במשך יותר מ-8 דקות אתמול (שני). והפצירה במועצה לחוקק חוקים שיסייעו להרחיק יהודים ממרכז רוקוויל. כך דווח אתר Yeshiva world news.

באופן ספציפי, זנגרי דרשה כללים מיוחדים שיאסרו לבנות או לקיים בתי כנסת באזורי מגורים. היא התלוננה איך בחמש העיירות שבהן גדלה, עברו לגור יהודים ובתי כנסת צצו בכל מקום. "אתה אולי חושב שזה לעולם לא יכול לקרות כאן, אבל תאמינו לי, אף אחד מאיתנו שגר בחמש העיירות לא חשב שזה יקרה גם שם", היא הזהירה.

זנגארי המשיכה ואמרה שמכיוון שיהודים עברו לגור בחמש העיירות, היא "לא הייתה מסוגלת לגדל שם את משפחתה, וזה קורע לב". בנסיון להסוות את האנטישמיות על התנגדותה ליהודים לעבור למרכז רוקוויל, היא אמרה שזה משום שהיא לא רוצה שהעיירה תשתנה.

בהצהרה שנתן מנהל המחוז, ברוס בלייקמן, הוא תקף את ההערות האנטישמיות של זנגארי. "החופש לעסוק בדת והחופש לחיות היכן שאדם בוחר הן זכויות המובטחות על ידי החוקה. ההערות שהשמיעה התושבת בישיבת המועצה של רוקוויל היו פוגעניות ולא אמריקאיות", אמר. "זו חובתם של פקידי ציבור מגיבים לגנות את סוג דברי השטנה האנטישמיים שהיו עדים בישיבת מועצת המנהלים של מרכז רוקוויל", הוסיף. "אני מקווה שגם חברי הדירקטוריון יגיבו בתוקף בעניין הזה".

לונג איילנד אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד