י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפיגוע באשקלון

המפקד ביקר את הקצין שנדקר: "תגובה מהירה ונחושה"

בבית החולים ברזילי באשקלון עדיין מאושפז פקד ו', קצין המשטרה שנדקר בפיגוע לפנות בוקר בעיר | מפקד מרחב לכיש ביקר אותו: "הפעילות שלך סיכלה פיגוע שיכול היה להיות מכוון גם כלפי אזרחים"

המפקד ביקר את הקצין שנדקר: "תגובה מהירה ונחושה"
מפקד מרחב לכיש בביקור צילום: דוברות המשטרה

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי, ביקר הבוקר (שלישי) בבית החולים ברזילי את פקד ו', קצין המשטרה מתחנת אשקלון שנטרל הבוקר את המפגע, ונפצע במצב קל.

כפי שדווח מוקדם יותר, מחבל פלסטיני דקר את ו' במהלך בידוק ביטחוני בעיר אשקלון. הפיגוע אירע בעת שהקצין, שהיה במהלך סיור באזור, הבחין באדם חשוד באתר בניה. המחבל שלף סכין ודקר את השוטר שביצע לעברו ירי. כוחות ההצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו של המחבל.

במהלך הביקור שיבח מפקד המרחב את הקצין: "הפעילות שלך סיכלה פיגוע שיכול היה להיות מכוון גם כלפי אזרחים. התגובה המהירה והנחישות שלך, הובילו לנטרול המהיר של המפגע, בדיוק כפי שמצופה מכל שוטר וקצין בארגון. בשמי, בשם מפקד המחוז הדרומי והשוטרים, מאחלים לך החלמה מהירה."

מתחקור פרטי המפגע עולה כי מדובר בתושב השטחים (חברון), בשנות ה-40 לחייו. מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר ומפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, הגיעו לזירת הפיגוע בה קיימו הערכת מצב.

 

פיגוע דקירה אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד