כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שולחנות אוכל: כל מה שצריך לדעת

במאמר הבא תקבלו מידע אודות שולחנות אוכל והאופן שבו כדאי לכם לרכוש את השולחן המתאים ביותר לביתכם מכל בחינה אפשרית

שולחנות אוכל: כל מה שצריך לדעת
שולחן צילום: FREEPIK

כאשר מעוניינים לרכוש פינת אוכל, אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים עליהם דגש הוא השולחן לפינת האוכל. השולחן ללא ספק מרכזי ודומיננטי וחשוב מאוד לבחור אותו בקפידה על מנת שפינת האוכל תהיה פונקציונאלית ובד בבד דקורטיבית ואיכותית. שולחן האוכל בסופו של דבר הוא המקום שכל בני המשפחה נפגשים בו לארוחות משפחתיות, הוא המקום שבו מארחים לארוחות חג, שבת אוכל אירוע מיוחד, הוא מהווה את המרכז של פינת האוכל, הוא בעל נוכחות והוא דומיננטי מאוד. כיום ניתן למצוא היצע רחב של שולחנות אוכל ועל כן, הבחירה של השולחן הרלוונטי לביתו של כל אדם היא בהחלט לא קלה. במאמר הבא תקבלו מידע אודות שולחנות אוכל והאופן שבו כדאי לכם לרכוש את השולחן המתאים ביותר לביתכם מכל בחינה אפשרית.

סטנדרטים הנוגעים לשולחנות אוכל

הנה כמה סטנדרטים אשר נוגעים לשולחנות אוכל: ראשית כל, גובה השולחן - הגובה של השולחן חייב להיות בין 75 ל- 77 ס"מ אחרת כל אדם שיושב ליד השולחן לאכול, ירגיש לא בנוח, יסבול מכאבי גב ומפרקים. שולחן גבוה מדי או שולחן נמוך מדי, הוא ללא ספק שולחן שלא יעניק לכם את הנוחות המקסימלית במהלך ישיבה בפינת האוכל שלכם וכמובן שלא יסב נוחות לאנשים שאתם מארחים סביב השולחן. חשוב לדעת כי כל הכיסאות אשר מוצעים כיום מתאימים לגובה השולחנות המדובר אלא אם כן מזמינים את הכיסאות בייצור מיוחד בגודל שונה.

חשוב מאוד לשים דגש על מיקום הרגליים בפרט כשמדובר על שולחנות אוכל. בשולחנות שיש להם רגליים פנימיות חשוב מאוד שהמיקום של הרגליים יהיה בין 27-30 ס"מ פנימיות מראש השולחן אחרת לא יהיה נוח לשבת בראש השולחן וכך יהיה פחות מקום אחד בשולחן. בשולחן עם רגליים פנימיות חשוב מאוד לוודא שנכנסים מספר הכיסאות הרצוי בין הרגליים עם מעט מקום ספייר.

חשוב מאוד לבחון את הגובה והרוחב של הכיסאות הסטנדרטיים כיום הרלוונטיים עבור פינות האוכל וזאת בכדי להתאים אותם לשולחן הנבחר בצורה הטובה ביותר.

פרמטרים רלוונטיים לבחירת שולחן אוכל

הנה כמה פרמטרים שחשוב מאוד לבחון בקשר לשולחנות אוכל:

ראשית כל, הפרקטיקה של השולחן - חשוב מאוד לבחון את הסביבה שבה אתם מעוניינים למקם את השולחן, את המרחק מהקירות או מהמעברים במקום וזאת בכדי לקבוע מהו הגודל האופטימלי לשולחן במקום. חשוב מאוד לבדוק מהן אפשרויות ההרחבה של השולחן והאם אפשרויות אלה מתאימות לחלל שבו אתם מעוניינים להעציב את השולחן, חשוב מאוד לבדוק היכן בדיוק אתם מעוניינים להציב בבית את השולחן, האם זה אופן ספייס לסלון, האם אתם מעוניינים להציב אותו קרוב למטבח ועוד. כמו כן, חשוב ביותר לרכוש שולחן אשר יוכל להיכנס לביתכם.

פרמטרים נוספים שאתם צריכים לבחון טרם אתם רוכשים שולחן אוכל הם: כמה אנשים הייתם רוצים שישבו סביב השולחן ביומיום וכמה אנשים הייתם רוצים לארח סביב השולחן, כמה מבני ביתכם הם ילדים, דב שישפיע על בחירת סוג העץ, בחירת הגימור ואף בחירת פתרונות הישיבה. חשוב מאוד להקפיד על רווח בין כיסא לכיסא בשולחן וזאת בכדי שתהיה אפשרות לסועדים לשבת במקום שלהם בנוחות ולקום בנוחות.

עיצוב השולחן הוא ללא ספק פרמטר חשוב שיש לשים עליו דגש. בבואכם לרכוש שולחן אוכל, עליכם להקפיד שהוא יהיה תואם לסגנון העיצובי של ביתכם, לאווירה בבית ועוד.

גם איכות השולחן הוא ללא ספק פרמטר חשוב. יש לבחון את חומרי הגלם שמהם עשוי השולחן ולוודא כי הם איכותיים והם מאפשרים לשולחן להיות עמיד ואיכותי בכל קנה מידה. אם בחרתם בשולחן עם שילוב זכוכית יש להקפיד שהזכוכית תהיה מחוסמת.

שולחנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד