י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יפקיר בלי למצמץ"

"נתניהו יסגור עסקה": ליברמן מצנן את ההתלהבות

בישיבת הנהלה של משרד האוצר הבהיר ליברמן לעובדים להמשיך לעבוד על התקציב הבא כיוון שלדבריו לא יהיו בחירות בזמן הקרוב. "יסגור עסקת טיעון, וכמו תמיד יפקיר את כל חבריו בלי למצמץ"

"נתניהו יסגור עסקה": ליברמן מצנן את ההתלהבות
ליברמן ונתניהו צילום: Hadas Parush/FLASH90

שר האוצר אביגדור ליברמן הנחה את עובדי משרדו "להמשיך לעבוד בקצב על התקציב הבא, כי לא יהיו בחירות בזמן הקרוב", כך מפרסמת אנה ברסקי ב'מעריב' מפי גורמים שנכחו הבוקר (שלישי) בישיבת ההנהלה של המשרד.

לדבריהם, ליברמן הוסיף כי "קרוב לוודאי שלקראת סוף יוני-תחילת יולי, כאשר נתניהו יבין שאין לו 61 אצבעות לפיזור הכנסת, הוא יסגור עסקת טיעון, וכמו תמיד יפקיר את כל חבריו בלי למצמץ".

בתוך כך, שבוע לאחר פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, נראה כי ב'ימינה' הצליחו לעצור את סחף הפרישה, כשרשימת הדרישות שניר אורבך הציב מתקדמות בקצב מהר. כעת, התנאים שנותרו לביצוע נמצאים בידיים של הביטחון.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המשנה ליועמ"ש הגישה את חוות דעתה בעניין חיבור החשמל לישובים הלא חוקיים ביו"ש, ההתיישבות הצעירה, ולפיהם ישובים שנמצאים בהליך הסדרה יוכלו להתחבר לחשמל.

עניין החיבור היה עד כה על שולחן משרד המשפטים, כדי שיוכלו לעבוד על הניסוחים המשפטיים, היום הודיע שר המשפטים סער באופן רשמי שהחוות דעת הוגשה. בעקבות כך הנושא עובר למשרד הביטחון בראשותו של בני גנץ.

גנץ מתנה את החיבור לחשמל ליישובי ההתיישבות הצעירה בחיבור מקביל של כמה כפרים פלסטיניים, ובכך יתמוך בחיבור. ייתכן ובקרוב חבר הכנסת אורבך ייפגש איתו, בדומה לפגישה שנערכה עם ליברמן בעניין מתווה המעונות.

תנאי נוסף שאמור להתקיים הוא כינוס מת"ע, כדי שתאשר בנייה ביהודה ושומרון לאחר כמה חודשים שהיא לא כונסה. גם העניין הזה ניצב בידיו של הביטחון, ובמידה ואכן ייפגש עם אורבך הם צפויים לדבר גם על זה.

 

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו משרד האוצר תקציב המדינה עסקת טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד