י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"לצד פעולות המודיעין"

גנץ בשומרון: "נקדם הכנסת עשרות אלפי פועלים נוספים לישראל"

גנץ בסיור במרחב התפר בשומרון: "לצד הפעולות במודיעין, בהתקפה ובהגנה – אנחנו מקדמים פתרונות שיאפשרו הכנסת עשרות אלפי פועלים נוספים לישראל" | במהלך הסיור ערך שר הביטחון תצפית בג'יוס, בה קיבל סקירה מבצעית ובסיום קיים הרמת כוסית עם מפקדים וחיילים

גנץ בשומרון: "נקדם הכנסת עשרות אלפי פועלים נוספים לישראל"
גנץ בסיור במרחב התפר בשומרון צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון, בני גנץ, סייר היום (שלישי) במרחב קו התפר בשומרון ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט ואמר כי במערכת הביטחון מקדמים פתרונות שיאפשרו הכנסתם של עוד אלפי פועלים מהגדה.

במהלך הסיור ערך שר הביטחון תצפית בג'יוס, בה קיבל סקירה מבצעית ובסיום קיים הרמת כוסית עם מפקדים וחיילים בחטמ"ר אפרים. בנוסף, שר הביטחון גנץ נפגש עם ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנצוויג.

שר הביטחון גנץ אמר בסיום: "אני מסיים סיור לאורך קו התפר בשומרון – לקראת תחילת השלב הראשון בעבודות שיתקיימו כאן בחודשים הקרובים.
חיילי צה"ל פרוסים לאורך התפר, בישראל, ובעומק איו"ש, מצוידים בכל האמצעים בכדי לספק ביטחון וכנגזרת מכך תחושת ביטחון. נמשיך לפעול בעומק השטח בכדי לעצור את הטרוריסטים, הסייענים וסוחרי האמל"ח. בכל מקום – בכל זמן – ובכל העוצמה הנדרשת".

"לצד הפעולות במודיעין, בהתקפה ובהגנה", ציין גנץ, "אנחנו מקדמים פתרונות שיאפשרו הכנסת עשרות אלפי פועלים נוספים לישראל בצורה מסודרת.
הנחיתי את כל הגופים להכין מתווה הכולל התאמה בגילים, אבחון ביטחוני ושדרוג של המעברים עצמם. בטווח הרחוק – זה ישפר את הביטחון וישפר גם את הכלכלה הישראלית וגם את הכלכלה הפלסטינית. אנחנו נמשיך להיאבק בטרור ונדאג לכלכלה."

בני גנץ פועלים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד