כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בתחנה המרכזית: סודני תקף בסכין ששה אנשים

אלימות בדרום תל אביב: סודני תקף בדקירות סכין ששה בני אדם, שלושה ישראלים ושלושה זרים • אחד מהם נפצע קשה, האחרים קל • "היה בהתקף אמוק. בלי סיבה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה

הבוקר (א), מעט לפני השעה 11:00, תקף מסתנן סודני בדקירות סכין שישה עוברי אורח - בהם שלושה ישראלים ושלושה זרים - ברחוב בני-ברק בדרום תל אביב, סמוך למתחם התחנה המרכזית.

שוטרי תחנת שרת שהגיעו למקום עצרו את הדוקר לחקירה.

פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 67 שנפצע במצב בינוני עד קשה, עם דקירות בפלג גופו העליון, ולחמישה גברים בשנות ה-40 שנפצעו קל. הפצועים פונו לבתי החולים וולפסון בחולון ואיכילוב בתל אביב.

מפקד תחנת שרת, סנ"צ ניסן מנשי, העריך כי הרקע למעשה הוא סכסוך, והאזרחים שנפגעו נדקרו רק משום שנקלעו למקום.

אריק, שאחיו נדקר בידו, סיפר לחדשות 2 באינטרנט: "הסתובב אדם עם סכין באורך 30 סנטימטר ותקף אנשים. בהתקף אמוק בלי שום סיבה". לדבריו, החשוד רץ במורד הרחוב בריצה ודקר את העוברים ושבים ללא הבחנה.

רוני, עד ראייה, סיפר בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט, כי תושבי האזור כבר רגילים לאירועים אלימים מצד הנתינים הזרים. "אולי סוף סוף מישהו יתעורר ויבין איך אנו חיים", הסביר. "כל יום יש פה משהו כזה ואנחנו כבר רגילים. כשראיתי אותו רץ וצועק לא התרגשתי, עד שראיתי שהוא דוקר אנשים".

המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו ארנון גלעדי, המכהן כיו"ר תנועת הליכוד בעיר, תקף את אוזלת ידם של הרשויות בהתמודדות עם בעיית הפליטים, הפשע והאלימות. "הם צריכים לקחת אחריות על אירוע הדקירה בדרום העיר מכיוון שבכל פעולותיהם עודדו במשך שנים את קליטתם של האזרחים הזרים בדרום העיר, והניחו את התשתית להתקבצותם כקהילה המסכנת את חיי תושבי דרום תל אביב", אמר.
דקירה סודני סכין תל אביב פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד