ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חידוד נהלים

במצרים תתנהג כמצרי: האזהרה של משרד החוץ ליורדים לסיני

במשרד החוץ מזהירים מפני הסתבכות של ישראלים עם המצרים בסיני וחידדו את הבקשה להכיר היטב את חוקי המקום טרם הכניסה לשם | למרות אזהרת המסע לסיני, עשרות אלפי ישראלים יורדים מדי שנה ובמיוחד לפני חג הפסח אל חצי האי 

במצרים תתנהג כמצרי: האזהרה של משרד החוץ ליורדים לסיני
מעבר טאבה צילום: Nati Shohat/Flash90

משרד החוץ פרסם היום (שלישי) אזהרה לישראלים אשר מתכוונים לצאת לסיני במהלך חג הפסח הקרוב. במשרד ציינו כי על הישראלים אשר ייכנסו לשטח סיני יש חשיבות להכיר את המלצות המטה ללוחמה בטרור במטה לביטחון לאומי לפני היציאה משטח מדינת ישראל. 

"לאור העלייה הצפויה במעבר תיירים ישראלים לסיני בחופשת הפסח, ולאור עליה בתקופה האחרונה במספר המקרים בהם ישראלים נקלעים למצבי מצוקה מול הרשויות בסיני בשל חוסר הקפדה על חוקי המקום, באחריות האזרח היוצא לחצי האי סיני להקפיד להישמע להנחיות רשויות החוק ולנהוג בכבוד בהתנהלות מול הציבור והרשויות במקום", נכתב בהודעת משרד החוץ. 

בהודעת המשרד צוין כי בעת האחרונה התרחשו מעצרים של אזרחים ישראלים במעבר הגבול בשל אשרת שהיה פגת תוקף, או בשל התנהגות שאינה מכבדת את מנהגי המקום. משרד החוץ מדגיש כי יש לבדוק היטב את התיקים והמזוודות לפני נסיעה לחו"ל כדי למנוע מהמצאות תחמושת או חומרים אסורים אחרים שהכנסתם "מהווה עבירה במדינות העולם ועלולים להביא למעצר, משפט ומאסר של אזרחים ישראלים". כמו כן צוין כי יש לשים לב לשעות ומועדי פתיחת מעבר הגבול בטאבה. 

אזהרת מסע סיני חג פסח משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד