כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מהמגדלור של הים התיכון

ישראלי נפל ללוע הר געש באיטליה וחולץ בנס

תייר ישראלי נפל ללוע הר הגעש סטרומבולי, בנו שטייל איתו, הזעיק את כוחות ההצלה המקומיים, שחילצו יחד עם חיילים ומתנדבים את האב שנפל למרחק של 50 מטר, כשהוא סובל משברים בזרועו הימנית ובצלעות. הישראלי פונה במסוק לבית חולים בעיר מסינה בסיציליה

ישראלי נפל ללוע הר געש באיטליה וחולץ בנס
מטייל בהר געש. אילוסטרציה צילום: pexels

תייר ישראלי ניצל לאחר שנפל ללוע הר הגעש סטרומבולי הממוקם על אי צפונית לעיר האיטלקית מסינה. כך דווח אתמול (שני) ברשת סקיי ניוז בשפה האיטלקית.

הישראלי טייל עם בנו באזור ונפל למרחק של 50 מטרים. הבן שהיה במקום יחד עם מדריך הזעיק את כוחות ההצלה, שהגיעו במהירות עם צוותים גדולים ואף חיילים. גם מתנדבים שהיו באזור סייעו בניסיונות החילוץ של הגבר הישראלי.

היישראלי הורם למסוק, והועבר לכפר סמוך, שם רופא זיהה שהוא סובל משברים מרובים בצלעות ובידו הימנית. בהמשך הועבר לבית החולים פפרדו במסינה שבסיציליה. לאחר חילוצו של האב חולץ גם הבן, שהיה אף הוא במדרון - אבל סמוך יותר למסלול עצמו.
הר הגעש סטרומבולי מתנשא לגובה של כ-926 מטרים ומכונה "המגדלור של הים התיכון" משום פעילותו המתמדת עם הפסקות קצרות בלבד. ההתפרצות הגדולה האחרונה שלו אירעה לפני כמעט שלוש שנים, ביולי 2019, אז עמוד האפר היתמר לגובה של כשני קילומטרים. אדם אחד נהרג באותה התפרצות. חודשיים לאחר מכן הוא התפרץ שוב, ואז תועדו תיירים נסים על נפשם מחשש שייפגעו.
הר געש איטליה תייר ישראלי מטייל ישראלי חילוץ מטיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד