כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מה אתה מרמה אותי?"

גרסת הבעל: הסכסוך שסיכל את פירוק הממשלה

שיחה קשה בין שמוליק סילמן לאביר קארה הוביל לכאורה לנסיגתו של האחרון ממזימת הפלת הממשלה. בעלה של יו"ר הקואליציה הפורשת מספר את גרסתו למה שהתרחש, כיצד חשד שיש ניסיון לעבוד על רעייתו והשיחה שעלתה לטונים צורמים

גרסת הבעל: הסכסוך שסיכל את פירוק הממשלה
שמוליק סילמן/אביר קארה צילום: מתוך פייסבוק/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שמוליק סילמן, בעלה של הח"כית הפורשת מהקואליציה, עידית סילמן, התייחס לפרסום של ירון אברהם ב'חדשות 12' על שיחת הצעקות לכאורה בינו לבין אביר קארה שהובילה לפיצוץ המגעים לעריקתו יחד איתה לאופוזיציה.

בראיון הבוקר לרדיו גלי ישראל, סיפר סילמן את גירסתו לפרטי פרטים: "הייתי בעבודה, עידית התקשרה אלי ואמרה שרוצים לחתום על מסמך על פרישה. אני מגיע ועברתי על המסמך, אמרתי לו (לקארה): "עידית מחויבת היא רוצה להקים ממשלת ימין". שאלתי אותו האם עידית יכולה לפרוש מתי שהיא רוצה כשליש סיעה, הוא אמר שכן".

סילמן ממשיך ומספר: "היה שם איזשהו משפט על בא כוחה של המפלגה, קארה אמר לי שאין לזה שום השלכות. אמרתי לו שאני רוצה להתייעץ ואז התברר לי שהיא לא תוכל להתפלג כיחידה, אלא רק עם עוד אחד".

עוד בנושא:

נחשף: קארה נפגע משמוליק סילמן ונטש בזעם

"חזרתי לקארה", מספר הבעל, "ואמרתי לו: מה אתה מרמה אותי? ואת מי אתה מרמה? את עידית ושיקלי?", "הוא (קארה) אמר לי: "לא מעניין אותי". הוא התעצבן שאמרתי לו שהוא מרמה. אמרתי לו: "בוא תעשה את המהלך הזה. לא סופרים אותך בקואליציה, העבירו את הפנסיות בניגוד לדעתך".

לסיכום סיפר שמוליק סילמן כי רעייתו: "עידית ביקשה ממני לבקש ממנו סליחה כי המטרה יותר חשובה. ביקשתי סליחה כמה פעמים, שלחתי הודעות", אבל את המציאות אנו רואים לנגד עינינו סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה חזר בו מהסיכומים ושב לזרועות הקואליציה והממשלה ובכך סוכל לעת עתה פירוק הממשלה באופן מיידי.

עידית סילמן שמוליק סילמן אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד