כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אם ההסכם יסתבך

שמוליק סילמן רמז על התפקיד הפוליטי שיקבל, בלשכת נתניהו מיהרו להכחיש

בעלה של עידית סילמן שפרשה מהקואליציה סיפר לכמה אנשים בימים האחרונים כי קיבל הבטחה מראש האופוזיציה למינוי, במידה והמינוי של אשתו יסתבך לאחר נפילת ממשלת בנט. תגובת לשכת נתניהו: "לא היה ולא נברא, אפילו לא ברמז"

שמוליק סילמן רמז על התפקיד הפוליטי שיקבל, בלשכת נתניהו מיהרו להכחיש
נתניהו/שמוליק סילמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/פייסבוק

שמוליק סילמן, בעלה של ח"כ עידית סילמן, סיפר בימים האחרונים לכמה אנשים כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר לו שימנה אותו לתפקיד פוליטי בכיר, אם המינוי של אשתו יסתבך לאחר נפילת הממשלה, כך מפרסם הערב (שלישי) ספי עובדיה ב'חדשות 13'.

לדבריו של סילמן, כך על פי הדיווח, רה"מ לשעבר בנימין נתניהו אמר לו כי הוא מעריך אותו ומעריך את חכמתו, ושהיה שמח להיעזר בכישרון שלו. נציין כי רק לפני מספר ימים הכחיש סילמן כי הוא מעורב בקריירה הפוליטית של אשתו עידית, לאחר שהאשימו אותו בתכנון המהלך שגרם לפרישתה טען סילמן לחדשות 12, "תרחמו עליי, אני לא מעורב. אני עושה כביסה, אני עושה מדיח, אני עם הילדים - אני מעורב בדברים האלה".

"זה שכולם אומרים שהייתי גורם משמעותי מאחורי המהלך זה לא אומר שזה נכון. עידית מחליטה לבד, מה השאלה בכלל". הוא התייחס בשיחה גם ללחץ התקשורתי שמופעל עליו בימים האחרונים ואמר "אני בעומס בעבודה, אבל אני כבר לא מתפקד מרוב טלפונים. עשו אותי כאילו אני לא מעורב, זה הכול".

בתגובה לפניית חדשות 13 אמר שמוליק סילמן כי נתניהו לא אמר לו את הדברים האלה, וכשנשאל אם הוא סיפר כי נתניהו אמר לו את הדברים, השיב סילמן: "אין תגובה".

מלשכת נתניהו נמסר: "שקר וכזב. לא היה ולא נברא, אפילו לא ברמז".

עידית סילמן שמוליק סילמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד