י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בונקר של 100,000 איש

פוטין חי בעיר תת קרקעית מוגנת מפני תקיפה גרעינית

פרופסור ולרי סולובי מאמין שהנשיא ושר ההגנה הרוסי נסוגו לתוך בונקר גרעיני עצום במזרח רוסיה שיכול "לאכלס 100,000 איש". הוא היה זה שטען לראשונה שנשיא רוסיה חולה במחלה קשה, ועכשיו הוא נסוג לבונקר גרעיני ענק כשהוא חי בפחד מאויביו

פוטין חי בעיר תת קרקעית מוגנת מפני תקיפה גרעינית
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

פרופסור ולרי סולובי, 61, טוען כי לא סביר שהדיקטטור הרוסי, ולדימיר פוטין יישאר בפוליטיקה מעבר לסוף השנה הנוכחית וזאת בגלל בריאות לקויה. הוא גם טען בראיון בטלוויזיה לערוץ בלטביה, כי מקורביו שלגביהם נטען שהם בשוויץ, נמצאים ב"מקום מאובטח" ברוסיה. תנועותיו של פוטין ברחבי רוסיה הן כעת סוד שמור היטב.

פוטין ביקר ביום שני בבלגוובשצ'נסק, סמוך לגבול הסיני, אך עזיבתו והמסלולים שלו לא נחשפו. יום קודם לכן הוא היה במוסקבה לפגישה מתוחה עם קנצלר אוסטריה, קרל נהאמר.

פרופסור ולרי סולובי מאמין שהנשיא ושר ההגנה הרוסי נסוגו לתוך בונקר גרעיני עצום ממזרח שיכול "לאכלס 100,000 איש". סולובי שטוען שיש לו מקורות פנימיים בקרמלין, טוען כבר זמן רב שפוטין סובל מסרטן וממצבים רפואיים אחרים, תיאוריה שלא סיפק לה ראיות מוצקות. אך בחודש שעבר נראה פוטין בכל מקום עם צוות רפואי עצום, כולל מומחים לאונקולוגיה.

הוא אמר ל'דיילי מירור', כי פוטין ושר ההגנה סרגיי שויגו "נעלמים לעתים קרובות במקלטים מזרחית לאורל, שם ישנם מקלטים גרעיניים", אמר סולובי. "פוטין מבלה שם את רוב זמנו, כשהמקום שבו שוהה פוטין, מסוגל להכיל עד 100,000 איש". המתקן מיועד לאכלס ניצולים רוסים במקרה של התקפה גרעינית.

לדבריו, ישנה מדינה ידידותית אחת, שלא ציין את שמה, שאליה עשוי פוטין לשלוח את משפחתו אם הם ייחשבו בסיכון בתוך רוסיה. בפברואר השנה, סולובי שהה בחקירה שארכה שבע שעות, לאחר שפרסם פרטים על מצבו הרפואי והנפשי לכאורה של פוטין. סולובי היה פרופסור במכון הממלכתי של מוסקבה ליחסים בינלאומיים.

סרגיי שויגו ולדימיר פוטין נשיא רוסיה ולרי סולובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד