כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הרובה נתקע בזמן הירי

היורה השאיר אחריו תיק מלא בפצצות עשן וזיקוקים

חפצים מסוכנים התגלו בזירת הפיגוע ברכבת התחתית אתמול בברוקלין, כולל תיק מלא בפצצות עשן וזיקוקים | מצלמות תחנת הרכבת לא פעלו בזמן הירי | נכון לשעה זו החשוד טרם אותר

היורה השאיר אחריו תיק מלא בפצצות עשן וזיקוקים
פרנק ג'יימס, החשוד בפיגוע בברוקלין צילום: משטרת ניו יורק

הפיגוע ברכבת התחתית בברוקלין - ניו יורק: שקית פלסטיק מלאה בפצצות עשן וזיקוקים, נמצאה בסמוך למקום הירי בתחנת הרכבת בברוקלין אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, חומרי הנפץ היו מסודרים בצורה רופפת בשקית ונראה שלא נועדו להתפוצץ. כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

המשטרה מצאה את הזיקוקים יחד עם אקדח, גרזן, תרסיס גז פלפל, שני מיכלי גז נוספים ותיק כדורי BB, הבלשים מאמינים שלפחות האקדח היה שייך ליורה. לא ברור האם היה אדם נוסף שסייע לו. מצלמות תחנת הרכבת לא פעלו באותו הזמן, מחדל שבוודאי ייחקר וייבדק לעומק.

משטרת ניו יורק מחפשת ברחבי העיר אחר טנדר U-Haul חשוד, המצוד אחר היורה ברכבת התחתית בברוקלין נמשך כל הלילה, שוטרים קיבלו הוראה לעקוב אחר טנדר מושכר עם לוחיות זיהוי מאריזונה ולציין היכן הם רואים טנדרים מסוג U-Haul בכל אחד מחמשת הרובעים.

פרנק ג'יימס, החשוד בפיגוע בברוקלין.

אקדחו של היורה, פרנק ג'יימס, בעל חזות אפרו אמריקנית - נתקע בעיצומו של מסע הירי, מה שמנע ממנו לגרום להיקף גדול יותר של נפגעים. כך אמרו מקורות אכיפת החוק ל'ניו יורק פוסט'. החוקרים מצאו את הגלוק התקוע ושתי מחסניות בזירת הירי בברוקלין. "היה מזל שזה נתקע כי אנחנו היינו יכולים לדבר עכשיו על הרבה יותר אנשים בבתי חולים או גרוע מזה", אמר מקור אכיפת החוק. "עוד עשרות אנשים היו נפצעים או נפצעים קשה יותר".

לפחות 29 בני אדם נפצעו מזיקוקים, כולל 10 שנורו בתחנת הרכבת בברוקלין. ראש העיר, אריק אדמס, הבטיח כי משטרת ניו יורק תתפוס את החשוד ברכבת התחתית בברוקלין, ואמר: "לא נאפשר להטיל אימה על תושבי ניו יורק אפילו על ידי אדם בודד".

בהודעה מוקלטת, אמר אדמס שנמצא בבידוד לאחר שנדבק בקורונה כי הוא נושא תפילה לקורבנות הפצועים וגם הודה לכוחות החירום הראשונים שהגיעו למקום. היורה לבש מדים של עובדי התחנה כדי לא לעורר חשד, הוא חבש מסיכת גז לפני שפתח באש על הרכבת. נכון לשעה זו החשוד נמלט והוא עדיין חופשי.

פיגוע ירי ברוקלין משטרת ניו יורק פרנק ג'יימס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד