כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

למה חשוב להיות חלק תורם בקהילה?

סביבה טובה לחיים טובים - כיצד תוכלו להרוויח אם תחליטו לתרום בהתאם ליכולות השונות שלכם?

למה חשוב להיות חלק תורם בקהילה?
תרומה לקהילה צילום: FREEPIK

רוב האנשים רוצים לתת תרומה מסוימת לקהילה בדרך כזאת או אחרת. קהילתיות חשובה מאוד, היא חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו, אי אפשר להתעלם מכך. אך עדיין שגרת החיים עשויה לסחוף כל אחד מאיתנו אל מחוזות שונים בתכלית. אך עדיין ישנה חשיבות להיות חלק תורם בקהילה, וזה לא משנה באיזה אופן תתבצע התרומה. ברגע שאתם תהיו חלק תורם בקהילה תוכלו להרוויח הרבה יותר ממה שנדמה לכם. כיצד תוכלו להרוויח אם תחליטו לתרום בהתאם ליכולות השונות שלכם?

סביבה טובה לחיים טובים

ברגע שכל אחד תורם חלק בקהילה, הסביבה הופכת להיות טובה יותר. אם הסביבה שבה אתם חיים תהיה טובה, גם החיים שלכם יהיו טובים בהרבה. מדובר כאן על סוג של מעגל שתמיד יחזור אליכם באופן כזה או אחר. לא רק שאתם תורמים לאחרים, אתם גם תקבלו בשלב מסוים דברים בחזרה. הסביבה שבה אתם חיים מעצבת את האישיות שלכם ומגבשת את האופי האישי שלכם. לפיכך מוטב כי תמיד תדאגו לכך שהסביבה תהיה טובה לכם ולבני המשפחה שלכם.

תהפכו להיות מודל לחיקוי

קהילתיות היא דבר קסום שבו כל אחד שואף דברים חשובים זה מזה. אתם יכולים להסתכל על אנשים אחרים ולקחת מהם דוגמה לעניין כזה או אחר. אנשים אחרים שקרובים אליכם יכולים להסתכל עליכם בתור מודל לחיקוי. ברגע שאתם מהווים חלק תורם בקהילה, באופן אוטומטי תהיו מודל לחיקוי עבור אחרים. תהיה לכם הזדמנות להיות אנשים שאחרים רוצים להיות בדיוק כמותם. מבחינת ההרגשה האישית שלכם אתם תבינו כי עשיתם את הצעד הנכון.

אולי גם אתם תצטרכו עזרה

אנו מאחלים לכל אחד ולכל אחת מכם שתמיד תהיו בצד הנותן ולא בצד שמקבל. אך החיים שלנו יכולים להיות הרבה פחות צפויים ממה שאתם חושבים לעצמכם. מי שהיום נמצא בצד הנותן, מחר בבוקר עלול למצוא את עצמו בצד המקבל. קהילתיות היא כוח משמעותי מאוד, ולכן חשוב לנצל אותו בצורה הכי נכונה שיש. חשוב מאוד שתהיו חלק תורם בקהילה כי כך תוכלו לקבל גם ביום שבו תצטרכו. זה יכול להיות שתקבלו עזרה בכסף או אפילו סתם במילה טובה. גם אם לא תקבלו בחזרה, לפחות תדעו כי אתם את שלכם עשיתם.

הרגשה טובה שמשפיעה על העתיד

צריך להודות על האמת, ההרגשה הטובה שלכם בתור תורמים תהיה הרגשה שאין כדוגמתה. התחושה הטובה שלכם כאשר אתם תיתנו לאנשים טובים תשפיע על החיים שלכם. דברים שונים שאולי הייתם עושים בדרך אחד, פתאום תוכלו לעשות אותם בדרך אחרת. קהילתיות משפיעה על כל דבר שנעשה אותו בחיים האישיים שלנו. מוטב כי אתם תדאגו כי ההרגשה הטובה תנותב אל המקומות הכי טובים שיש. החיים שלכם יכולים להיות הרבה יותר טובים והרבה יותר בריאים מכל היבט שתסתכלו עליהם.

תרומה לקהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד