כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אושפזה במצב קריטי

קשה לצפייה: אירוע דריסה בלב הקהילה החרדית

אישה אושפזה במצב קריטי בבית החולים לאחר שנפגעה ממכונית מספר פעמים באליזבת' ניו ג'רזי | הדורס נעצר | צפו

קשה לצפייה: אירוע דריסה בלב הקהילה החרדית
אירוע הדריסה צילום: צילום מסך

אישה נדרסה על ידי גבר בכוונה תחילה בשכונה בה היא מתגוררת, היא אושפזה בבית החולים האוניברסיטאי לאחר שנפגעה מהמכונית מספר פעמים בבוקר ביום שלישי באליזבת' ניו ג'רזי, כך לפי דוברת העיר אליזבת'.

האישה נראית בורחת מרכב סובארו, כשהיא רצה כדי להימנע מפגיעה. בסרטון ניתן לראות גם את האישה נפגעת, מתמוטטת על הקרקע ונדרסת פעמיים. הסרטון צולם בסביבות השעה 8:40 בבוקר בצומת שדרות סאלם ורחוב אברדין.

דובר העירייה מסר כי החשוד זוהה ונעצר והואשם בניסיון רצח, המעשה הרצחני הזה התרחש בצומת של רחובות סאלם ואברדין, בלב הקהילה החרדית ובמרחק של רחוב אחד מבית הספר יהודי לבנות. כך דווח אתר Yeshiva world news.

אזהרת צפייה:

האישה הובהלה לבית החולים כשהיא פצועה באורח קשה, וכרגע היא במצב קשה אך יציב. המניע של המטורף מאחורי ההגה עדיין לא ברור, וכך גם הנסיבות שהובילו לאירוע.

האירוע התרחש מספר ימים לאחר שאנטישמי נעצר בגין דקירה, דריסה, הכאה וגניבה, של חמישה יהודים חרדים. האיש שהואשם בביצוע המעשים הללו בלייקווד ובג'קסון ניו ג'רזי ביום שישי האחרון, אמר למשטרה בזמן מעצרו כי "היהודים החרדים" הם "השטן האמיתי". דיון מארש, מהעיירה מנצ'סטר בן ה-27 שנעצר והואשם בביצוע התקפות נתעבות על יהודים חרדים, אמר גם לבלשי המשטרה כי "צריך לעשות זאת

פיגוע דריסה ניו ג'רזי חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד