י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת הקבלת פני רבו

בעקבות העומס בראב"ד: מדרגות מיוחדות נבנו בבית ראש הישיבה

לראשונה מזה שנים רבות ובעקבות עומסים בקבלת הקהל אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ובפרט לאחר הסתלקותו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל נבנו מדרגות לטובת ההמונים שיגיעו בחול המועד. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

בעקבות העומס בראב"ד: מדרגות מיוחדות נבנו בבית ראש הישיבה
המדרגות שנבנו הבוקר צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (רביעי) הגיע צוות פועלים לבנות מדרגות ברחוב ראב"ד 17 בבני ברק מעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נשיא מועצת גדולי התורה שיקבל את הרבבות שיגיעו בחג להקבלת פני רבו.

המדרגות נבנו לכיוון הרחוב לאור העומס העצום בשנים האחרונות בהקבלת פני רבו בחול המועד שהשנה צפוי אף להכפיל ולהשליש עצמו עוד יותר אחרי הסתלקותו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל והעברת ההנהגה לראש הישיבה.

בשנים עברו הציבור היה עולה ויורד דרך מדרגות הבניין המפורסם ברחוב ראב"ד 17 והיה עומס ודוחק עצום בתוך הבניין ולאור זאת הוחלט השנה לבנות מדרגות מיוחדות לימי חול המועד, הציבור יכנס דרך מדרגות הבניין ויעבור ישר למרפסת הבית. בכל השנים ראש הישיבה היה יושב בימי חול המועד במקומו הקבוע בסלון ביתו אך השנה הוא יישב בחדרו הפונה לכיוון המרפסת כאשר קהל הרבבות יעבור דרך המרפסת וייצא מהמדרגות החדשות היוצאות מהמרפסת ישר לכיוון רחוב ראב"ד. 

קהל הרבבות המגיע לבני ברק בחול המועד להקבלת פני רבו מציינים כי השנה לא יהיה להם את שני הבתים של גדולי הדור להקבלת פני רבו לאחר שמרן שר התורה זצ"ל נפטר השנה וכעת נשאר רק את ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין המתגורר כאמור בראב"ד 17 שם יעברו רבבות לקבל את ברכת החג.

הרב גרשון אדלשטיין הקבלת פני רבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד