כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נפרסו באופן סמוי

השוטרים נדהמו: מאחורי ההגה של הרכב הגנוב מרמת גן ישב קטין

בפעילות ממוקדת של יחידת אתגר נעצרו "על חם" 5 גנבי רכב תושבי שטחים ולוד | אחד הגנבים שנהג ברכב שנתפס הינו קטין | החשודים, שניים מהם תושבי העיר לוד ועוד שני שוהים בלתי חוקיים (רמאללה וקלקיליה), הועברו ביחד עם הקטין לחקירה

השוטרים נדהמו: מאחורי ההגה של הרכב הגנוב מרמת גן ישב קטין
כלי הרכב צילום: דוברות המשטרה

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בתופעת גניבת כלי רכב, ביצעו אתמול (שלישי) לוחמי יחידת אתגר בלהב 433, פעילות חכמה נגד גנבי רכב באזור המרכז. 

הלוחמים נפרסו באופן סמוי בכבישים המובילים כלי רכב גנובים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחר גנבי הרכב בהגיעם לאזור ולבצע מעצר. 

במהלך הפעילות זיהו הלוחמים לפנות בוקר כלי רכב מסוג מאזדה שהעלה את חשדם, כאשר כלי הרכב נע על כביש 5. 

בהיערכות ממוקדת וחכמה, בוצע מעצר של הרכב שהיה בדרכו לשטחים, ובבדיקה התברר כי החשוד הוא לא פחות מאשר קטין מקלקיליה שהצליח לגנוב את הרכב מאזור רמת גן. 

המאזדה 5 שנגנבה ע"י קטין

בתוך כך, נעצרו עוד 4 חשודים ברכב אחר, כאשר עפ"י החשד היו שותפים לגניבת כלי הרכב וסייעו "כרכב מוביל" בביצוע גניבות רכבים. 

במהלך החיפוש ברכב נתפסו כלי פריצה ומכשיר אלקטרוני OBD- המשמש ככל הנראה להנעת כלי הרכב הגנובים. 

הציוד ששימש את החשודים בפריצה

החשודים, שניים מהם תושבי העיר לוד ועוד שני שוהים בלתי חוקיים (רמאללה וקלקיליה) הועברו ביחד עם הקטין לחקירה ביחידת אתגר. במסגרת החקירה הוארך מעצרם של חמשת החשודים.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה להגן על רכושו וביטחונו של האזרח תוך מיצוי הדין עד תום עם העבריינים.

 

גנבי רכב תפיסת גנבים קטין קטין נעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד