י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעבור רבבות

בעת סיום הש"ס המסורתי: בני וחתני מרן שר התורה יקרעו שערי שמים

בערב חג הפסח יערוך מרן הגרי"ש קניבסקי את סיום הש"ס בדיוק כפי מנהג אביו • לאחר המעמד המרטיט יקרעו בני וחתני מרן זיע"א שערי שמים בעבור רבבות תורמי קופת העיר שנרתמו למשימה בכדי שלא תישאר אף משפחה ללא אוכל בחג הפסח • אסור לכם לפספס את הישועה

בעת סיום הש"ס המסורתי: בני וחתני מרן שר התורה יקרעו שערי שמים
בסיום המסורתי צילום: באדיבות המצלם

במשך עשרות שנים היה מסיים רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה את הש"ס כולו בערב חג הפסח, היה מעמד מרטיט ונורא הוד. קודש הקודשים שייגע במשך שנה ארוכה על לימוד התורה, הגיע לרגע הסיום. באותו מעמד אלפים היו נוהרים למקום בכדי לחזות בפניו, בכדי להיוושע מברכותיו.

לחצו כאן ותקחו חלק במעמד>>>

השנה, יקיים את מעמד סיום הש"ס בנו חביבו מרן הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א כאשר לאחר מעמד הסיום המרטיט יתפללו בני וחתני מרן שר התורה זיע"א, בכל לב, כמו אבא הגדול, על התורמים לקופת העיר. הם יבקשו ממנו להעתיר לפני בורא עולם בעת סיום הש"ס, יבקשו ממנו להחיש ישועה לרבבות התורמים.

אין ספק שיושבי מעלה יחרדו עם סיום הש"ס, במקום כזה, בבית המקודש הזה ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק, כשרוחו של רשכבה"ג מרן רבינו הגר"ח קניבסקי זצוק"ל מרחפת - הם רגעים מופלגים ומסוגלים ביותר, רגעים של המשכת הדרך, עם תלמידי חכמים מופלגים.

אם לא די בכך – בגלל החשיבות הגדולה שהיתה לרשכבה"ג מרן זיע"א לקופת העיר, ובגלל החשיבות של התורמים והנחיצות הנוראה של קופת העיר להחיות עשרות אלפי נפשות מישראל - יטרחו ויעלו בני מרן שליט"א לקברו בערב פסח מיד לאחר מעמד הסיום, ושם, על הקבר יתפללו שוב על כל תורם ותורם.

כשהכל חם, כשהצער עוד שותת, כשהגעגוע אינו מרפה, כשהלב פתוח, כשרוח האבא הענק עוד מצויה בביתו, בעת סיום הש"ס, במקום הקדוש, בני וחתני מרן ייערכו תפילה פרטית על כל תורם בבית ועל קברו, בזכות תרומת הצדקה שלך בערב פסח למשפחות רעבות שאין להם צרכי החג - מלאכי רחמים מלאכי עליון יבואו וישפיעו ישועה ורחמים עבורך ועבור בני משפחתך.

כעת זה הרגע שלנו, כעת זה בידיים שלנו, עשו זאת כעת ותזכו לשפע האדיר שיושפע בעת סיום הש"ס של מרן הגרי"ש קניבסקי כמסורת אביו מרן שר התורה זיע"א. ללא ספק יהא זה שעת רצון עילאית ואנחנו חייבים, פשוט חייבים להיות חלק מזה, חייבים שהשם שלנו יוזכר שם, חייבים להיוושע בזמן האדיר הזה. הקליקו כאן ועכשיו.

לחצו כאן ותקחו חלק במעמד>>>

סיום הש"ס קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד