י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש מהסלמה

ארגוני הטרור בעזה הכריזו על גיוס כללי: "האיומים הציוניים"

היום נערכה פגישה בין כל ארגוני הטרור בעזה, שם הוחלט על "גיוס כללי של בני העם הפלסטיני בכל מקום". ארגוני הטרור קראו לפלסטינים ולפעילי הטרור של הפלגים השונים "להיות בכוננות ודריכות גבוהות"

ארגוני הטרור בעזה הכריזו על גיוס כללי: "האיומים הציוניים"
הפלגים הפלסטינים בעזה צילום: צילום ערבי

כלי תקשורת פלסטינים פרסמו על ישיבה מיוחדת של כל הפלגים הפלסטיניים מארגוני הטרור השונים בעזה, הישיבה התקיימה בלשכתו של מנהיג חמאס ברצועה יחיא סנוואר. כך דווח ב'כאן חדשות'. בסיום הפגישה של הפלגים בעזה הכריזו במסיבת העיתונאים על "גיוס כללי של בני העם הפלסטיני בכל מקום". כמו כן קראו ארגוני הטרור לפלסטינים ולפעילי הטרור של הפלגים השונים להיות בכוננות ודריכות גבוהה.

הפלגים הפלסטיניים קיימו את פגישת ההתייעצות במשרדו של מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר, כדי לדון בעמדתם על רקע "האיומים הציוניים" לפלוש למסגד אל-אקצא במתחם הר הבית ביום שישי ולהקריב קורבנות. כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא" הפועלת בעזה. כל הפלגים השתתפו בפגישת ההתייעצות ללא יוצא מן הכלל.

כלל הפלגים פרסמו הודעה משותפת ובה הם מזהירים את ישראל מ"טימוא מסגד אל-אקצא" והקרבת קורבנות במקום. "אנחנו מטילים על הנהגת ישראל את האחריות המלאה על ההשלכות של הצעד החמור הזה", נכתב בהודעה של ארגוני הטרור.

גם לשכתו של ראש הרשות הפלסטינית אבו-מאזן מזהירה בהודעה מטעמה כי הקרבת קורבנות ע"י יהודים בהר הבית תוביל להסלמה חמורה שלא יהיה ניתן לשלוט עליה. בהודעה שפרסם דוברו של אבו-מאזן, נביל אבו-רודיינה נכתב: "ממשלת בנט מוכיחה שהיא לא מעוניינת שיצליחו המאמצים האזוריים למנוע הסלמה בחודש רמדאן".

טרור פלסטיני אלימות פלסטינים רשות פלסטינית הר הבית קורבן פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד