ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
יממה אחרי

החשוד בירי ברכבת נעצר כשהסתובב לאור יום

נעצר המפגע שירה ופוצץ חומרי נפץ אתמול בשעות הבוקר בתחנת הרכבת התחתית בברוקלין. הוא פצע 10 בני אדם מירי, ועוד 19 איש שנפצעו מחומרי נפץ | החשוד פרנק ג'יימס נלקח למעצר משטרתי לאחר שנמצא משוטט ברחובות ניו יורק לאור יום

החשוד בירי ברכבת נעצר כשהסתובב לאור יום
זירת האירוע בברוקלין צילום: בארא פארק 24

בשעה האחרונה מדווח בארה"ב כי החשוד בירי ברכבת התחתית בברוקלין, פרנק ג'יימס, נמצא במעצר. הוא נעצר על ידי שוטרי סיור בשכונת איסט וילג' בניו יורק. כך אמרו שלושה גורמי אכיפת חוק ל-CNN. בתיעוד שהופץ ברשת נראה ג'יימס נלקח אזוק על ידי שוטרים לאחר שנמצא משוטט ברחובות ניו יורק לאור יום.

העצור בן ה-62 שמשטרת ניו יורק וגורמי הביון חיפשו אחריו ביממה האחרונה, חשוד בירי לעבר נוסעים ברכבת אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, שהוביל לפציעתם של 29 בני אדם בדרגות פציעה שונות.

ראש העיר אריק אדמס שנמצא בבידוד לאחר שנדבק בקורונה, התייחס לפיגוע ואמר: "לא מקובל שמישהו כועס על פקידי ציבור, ישחרר טרור על תושבי ניו יורק חפים מפשע". ראש העיר אמר את הדברים בתגובה לעובדה שהחשוד בירי פרסם בשבועות האחרונים דברי ביקורת כלפי ראש העיר אריק אדמס ברשתות החברתיות; "זה לא מתקבל על הדעת", אמר אדמס כשנשאל על מעשיו של החשוד. "זה דבר אחד לבקר את המעשים של כל פקיד ממשלתי, אבל לקחת נשק אוטומטי, לפרוק 33 כדורים על מערכת הרכבת התחתית עם מסיכת גז, זה לא מקובל. אנחנו הולכים לתפוס אותם ולהעמיד אותם לדין, אנחנו לא הולכים לקבל אנשים שמתווכחים על בעיות כלשהן עם הממשלה ומשתמשים באלימות מסוג זה".

כזכור, אקדחו של היורה, פרנק ג'יימס, נתקע בעיצומו של מסע הירי, מה שמנע ממנו לגרום להיקף גדול יותר של נפגעים. כך אמרו מקורות אכיפת החוק ל'ניו יורק פוסט'. החוקרים מצאו את הגלוק התקוע ושתי מחסניות בזירת הירי בברוקלין. "היה מזל שזה נתקע כי אנחנו היינו יכולים לדבר עכשיו על הרבה יותר אנשים בבתי חולים או גרוע מזה", אמר מקור אכיפת החוק. "עוד עשרות אנשים היו נפצעים או נפצעים קשה יותר".

המשטרה מצאה את הזיקוקים יחד עם אקדח, גרזן, תרסיס גז פלפל, שני מיכלי גז נוספים ותיק כדורי BB, הבלשים מאמינים שלפחות האקדח היה שייך ליורה. לא ברור האם היה אדם נוסף שסייע לו. מצלמות תחנת הרכבת לא פעלו באותו הזמן, מחדל שבוודאי ייחקר וייבדק לעומק.

ברוקלין רכבת ירי חומר נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד