י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כך נודע לתלמידיו

התפללו לרפואתו: הידרדרות במצבו של הרב דרוקמן

כחודשיים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, זקן רבני הציונות הדתית שוהה בבית חולים מאז שבוע שעבר - וביממה האחרונה מצבו התדרדר | בסביבתו מקווים שישתחרר לקראת ליל הסדר | התפללו לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה

התפללו לרפואתו: הידרדרות במצבו של הרב דרוקמן
הרב דרוקמן בוועידת של 'בני עקיבא' צילום: שריה דיאמנט

מצבו הבריאותי של הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, התדרדר ביממה האחרונה (רביעי). זאת, כשבוע לאחר שהגיע לבית החולים הדסה עין כרם, שם אושפז ועבר סדרת בדיקות רפואיות.

הרב דרוקמן הגיע בצהרי יום חמישי שעבר לבית החולים, לצורך בדיקות רפואיות שגרתיות, שהרב עובר אחת לתקופה, אך הפעם, הרופאים המליצו לו להישאר להמשך אשפוז בעקבות מצבו.

בימים האחרונים מצבו הרפואי הדרדר, והחל משעות הבוקר היום, עלה חום גופו. בסביבת הרב מקווים שהוא ישתחרר בעוד יומיים, לקראת ליל הסדר. משפחתו ותלמידיו הקרובים שוהים כל העת לצד מיטתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי תלמידי ישיבת 'אור עציון', שתחת נשיאותו של הרב דרוקמן, לא היו מודעים למצבו של ראש הישיבה ועל אשפוזו בבית החולים. התלמידים התוודעו לכך רק כאשר הנהלת הישיבה הודיעה כי הרב לא ימסור את השיעור הקבוע בשבת.

בישיבה שיגרו הודעה לבוגרי הישיבה, בה עדכנו על מצבו הרפואי של הרב, וכתבו כי "במהלך היום הרב אובחן עם דלקת ראות והחל בטיפול אנטיביוטי". הם הוסיפו כי "בוודאי בגילו של הרב וההיסטוריה הרפואית של הרב להיעתר בתפילה זה דבר חשוב ביותר". יחד עם זאת הדגישו, "גם בבית החולים הרב ממשיך לקבל אנשים ולעבוד על ספרו החדש".

"‏העתירו בתפילה לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן שליט"א שמאושפז בבית החולים", ביקש חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', המקורב לרב. "זכות הרבים ומסירות נפשו עליהם יעמדו לו לאריכות ימים בבריאות איתנה".

מצבו הרפואי של הרב דרוקמן מגיע בצל העניינים הציבורים שהוא עוסק בהם, שכעת מוקפאים. כזכור, לפני כחודשיים הרב, בן ה-89, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. הרב טופל אז בביתו והבריא מן המגיפה.

הרב חיים דרוקמן בית החולים הדסה מצב רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד