י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפרת החוק עם גורמים בליכוד

רדיפת הימין? דרישה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לשוחד

לאחר פרישת עידית סילמן מהקואליציה ולאור הדיווחים על מו"מ בין בעלה לגורמים בליכוד: התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ"שית, בדרישה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לעבירות שוחד

רדיפת הימין? דרישה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לשוחד
שמוליק סילמן צילום: מתוך פייסבוק

התנועה לאיכות השלטון פנתה הערב (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד שמוליק סילמן, בעלה של ח"כ עידית סילמן שפרשה מהקואליציה, בחשד לעבירות של מתן שוחד ותיווך לשוחד.

הפנייה שוגרה, כך לטענת התנועה לאיכות השלטון לאור דיווחים על מעורבותו של שמוליק סילמן בשריון שהובטח לכאורה לאשתו ח"כ עידית סילמן בליכוד בתמורה לפרישתה מהקואליציה ולאור הדיווחים לפיהם שמוליק סילמן עצמו קיבל גם הבטחה למינוי "לתפקיד פוליטי בכיר", "במידה והמינוי של אשתו יסתבך". לפי הפרסום, סילמן אף סיפר על ההסכם המדובר לכמה אנשים בקרבתו.

התנועה לאיכות השלטון ציינה בפנייתה כי "פעולותיו של מר שמוליק סילמן, המתוארות לעיל, מעלות חשש כבד שמא נתקיימו יסודות עבירת מתן השוחד ותיווך בשוחד ותמורה אסורה לבעל השפעה ניכרת".

נזכיר כי התנועה פנתה כבר בשבוע שעבר ליועמ"ש בבקשה שתפתח בחקירת השריון שהובטח לכאורה לח"כ סילמן "ומשמעו הפרת סעיף 57א לחוק הבחירות לכנסת".

"פעולותיהם של מר שמוליק סילמן וח"כ עידית סילמן שתוארו לעיל מחייבות פתיחה בחקירה", ציינו בתנועה לאיכות השלטון והוסיפו כי לעמדת התנועה יש לחקור ולבחון גם את הקשר של ח"כ סילמן עם גורמים אחרים במפלגת הליכוד – עובדי ציבור, אשר ביחד הביאו להפרת הוראות החוק הברורות בעניין.

שמוליק סילמן שוחד בחירות קבלת שוחד התנועה לאיכות השלטון עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד