א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
רק מצות בד"ץ 'נווה ציון'

צפו: ראש הישיבה הגיע למאפיית המצות המיוחדת והמהודרת

נשיא המועצת חכם שלום כהן הגיע למאפיית 'אם החיטה' בירושלים שם עקב אחר המצות המיוחדות עם כל הידורי הכשרות בהנחייתו האישית של ראש הישיבה, ובאיכות המוקפדת השומרת על הטריות והפריכות. צפו בתמונות

צפו: ראש הישיבה הגיע למאפיית המצות המיוחדת והמהודרת
חכם שלום כהן באפיית מצות צילום: ישי ירושלמי

מי מאיתנו לא מחכה כבר לטעם הייחודי של המצות, לזכות לאכול את מאכל האמונה והרפואה, והשנה יש לכולם את ההזדמנות והיכולת לעשות זאת עם המצות המיוחדות והמהודרות שבהשגחת בד"ץ 'נווה ציון' בנשיאות ראש הישיבה חכם שלום כהן אשר ידועות באיכות הנפלאה שלהן.

בשבועות האחרונים ניכרת תכונה גדולה במאפיית 'אם החיטה' בירושלים, שם מתבצעת האפיה של מצות 'נווה ציון'. הידורי כשרות נוספו, והתהליך כולו מתבצע בקפדנות תחת עיניים בוחנות ומנוסות.

בימים האחרונים הגיעו למאפייה ראש הישיבה חכם שלום כהן והגאב"ד הגאון רבי שלמה בן שמעון, על מנת לעקוב מקרוב אחר תהליך אפיית המצות וההידורים הנהוגים באפייה של בד"ץ 'נווה ציון'.

ראש הישיבה, שהה במקום במשך שעה ארוכה כשהוא עובר בכל המאפיה ובוחן היטב את סידורי הכשרות ואת אופן עשיית המצות וההקפדה על משהו חמץ, ואף הנחה בעצמו כיצד בדיוק להקפיד בניקוי המכונות, באופן שיהיה על הצד הטוב ביותר, וללא כל חשש. לאחר מכן הביעו את התפעלותם מהרמה הגבוהה ומהחומרות וההידורים שננקטו.

יש לציין כי מלבד הצוותים הקבועים העובדים במאפיה, הידועים כבקיאים במלאכתם, ב'נווה ציון' לא הסתפקו בכך, והוסיפו עוד צוות גדול של אברכים יראי שמים בתכלית, שאחראים על ניקוי המכונות בכל ח"י רגעים, ועושים זאת בקפדנות ובדקדקנות יוצאת מגדר הרגיל, כשכל המכונות מנוקות היטב ומנקרים אותן בעזרת כלים מיוחדים.

לצד הידורי הכשרות, הושם דגש גדול על האיכות של המצות, כך שיהיו טעימות ופריכות. יש לציין, כי נעשה מאמץ מיוחד לאפות את המצות בשבועות הסמוכים לפסח בלבד, זאת כדי לשמור על טריות מקסימלית, יחד עם האריזה הייחודית השומרת על הטריות והפריכות של המצות לאורך כל ימי החג.

חכם שלום כהן אפיית מצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד