כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שבוע אחרי אבו גוש: 21 מכוניות הושחתו בירושלים

שבוע לאחר האירוע באבו גוש, הבוקר נוקבו צמיגיהם של 21 כלי רכב בשכונת בית חנינא בירושלים • בסמוך רוססה הכתובת "לא שותקים על יידוי אבנים" נפתחה חקירה

תמונת ארכיון. צילום: Yaffa48.com
תמונת ארכיון. צילום: Yaffa48.com

שבוע אחר ניקוב צמיגי הרכבים באבו גוש, הבוקר (שני) אירוע נוסף: בשכונת בית חנינא בצפון מזרח ירושלים נוקבו צמיגים של 21 כלי רכב. בסמוך רוססה כתובת – "לא שותקים על יידוי אבנים" וציור של מגן דוד. המשטרה פתחה בחקירה.

בעוד שבאבו גוש הייתה זה הפתעה, הרי שבבית חנינא אין זה הפעם הראשונה בה קורה אירוע מסוג זה. תושב השכונה אמר לאתר 'וואלה': "זו לא הפעם הראשונה שהדבר הזה קורה פה, הקיצונים האלה מבקרים אותנו כל כמה חודשים, ובגלל שהם פחדנים הם לא נכנסים ממש לתוך השכונה אלא מבצעים את זה סמוך לכניסה באזור הגבעה הצרפתית על הכביש הראשי. זה לא בסדר, אנו תושבים שוחרי שלום שלא מתעסקים בבעיות, אבל יש גבול לסובלנות".

האירוע בשבוע בעבר, שהיווה פשע שנאה לפי החשד, עורר סערה וגרר תגובות חריפות מכל צדדי הקשת הפוליטית. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר "זה נגד מצוות היהדות, נגד הערכים של העם שלנו ושל המדינה שלנו". כמו כן, הסמיך הקבינט מדיני-בטחוני את שר הביטחון להגדיר את פעילי "תג מחיר" כ"התאחדות בלתי מותרת".

תג מחיר בית חנינא ירושלים רכבים הושחתו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד