כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
למרות מאמצי גדולי ישראל

דאגה גדולה בציבור החרדי: הכרזה על ביטול הקומה הכשרה

למרות הפניות הדחופות של גדולי ישראל במהלך התקופה האחרונה - שר התקשורת יועז הנדל מכריז על ביטול הקומה הכשרה | מיד לאחר החג יפורסם פרוטוקול הדיון ותאריך ביצוע | "לאחר כניסת ההחלטה לתוקף כל חרדי שיבקש לנייד את מספרו יוכל לעשות זאת", נמסר מלשכת הנדל

דאגה גדולה בציבור החרדי: הכרזה על ביטול הקומה הכשרה
טלפון כשר צילום: נתי שוחט פלאש 90

דאגה גדולה בציבור החרדי: למרות מאמצי גדולי ישראל והביקור החריג בכנסת - שר התקשורת יועז הנדל החליט היום (חמישי) לבטל את "הקומה הכשרה", באמצעות שינוי המדיניות בנוגע לניוד הקווים הכשרים ופתיחה לתחרות.

במהלך התקופה האחרונה פעלו גדולי ישראל בערוצים ישירים, וגם מאחורי הקלעים, מול שר התקשורת. אף פורסמו מכתבי "קול קורא" נגד "רפורמת הסלולר" המתוכננת - אך הנדל בחר להתעלם מכל אלה, והיום הודיע על ההחלטה שלו בעניין.

מטעמו של הנדל נמסר כי "לאחר סיום השימוע בנושא והמלצות הדרג המקצועי החליט השר הנדל על שינוי המדיניות בנוגע לניוד הקווים הכשרים ופתיחה לתחרות".

נמסר גם כי מיד לאחר החג יפורסם פרוטוקול הדיון ותאריך ביצוע. "לאחר כניסת ההחלטה לתוקף כל חרדי שיבקש לנייד את מספרו יוכל לעשות זאת", נמסר מלשכת שר התקשורת.

ח"כ מאיר פרוש הגיב לביטול הקומה הכשרה: "אם השר הנדל החליט לתת סטירת לחי לציבור החרדי וזו ה-'מתנה' שלו לקראת חג הפסח, שיבושם לו. זה בהחלט משקף את הרוע והזלזול של הממשלה כלפינו".

ח"כ אורי מקלב הגיב להחלטת שר התקשורת לביטול הקומה הכשרה: "מאחורי החלטה זו לא עומד שום דבר מקצועי, אלא נסיון שטני דיקטטורי ובוטה לכפות אורח חיים אחר ולשנות את הציבור החרדי".

"בעוד משרדו כושל בתחומים רבים, אזורים שלמים ללא קליטה סלולרית, אין שירות לאזרח והשר אינו מטפל בכך אלא גיבור על הציבור החרדי כדי להראות כביכול עשיה תוך פופוליזם זול שמאחוריו רק יהירות ושחצנות. עם ביעור החמץ, אנו נפעל לבער גם את הרע הזה מתוכנו", הוסיף מקלב.

יועז הנדל רפורמת הסלולר פלאפון לא כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד