ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"ראש ממשלה כושל"

אבידר: בנט צריך להתפטר ולהעביר את המושכות

השר לשעבר אלי אבידר תקף הבוקר את רה"מ נפתלי בנט על רקע פרישת עידית סילמן מהקואליציה: "בנט דאג רק לעצמו ולא לח"כים שלו" הוא נכשל בניהול המפלגה וכל הקואליציה משלמת על זה מחיר כבד 

אבידר: בנט צריך להתפטר ולהעביר את המושכות
אלי אבידר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"הייתי שמח אם היה מעביר עכשיו את השרביט ליאיר לפיד", אמר היום השר לשעבר ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו לגדעון דוקו ברדיו 103FM, וטען כי אם בנט היה מחויב לרוטציה - הקואליציה כבר הייתה מעבירה את 3 החוקים שמטרתם הייתה להצר את צעדיו של בנימין נתניהו מהתמודדות נוספת בבחירות. "היינו צריכים להוציא אותו מהמשחק כדי שהבחירות הבאות יהיו על ערכים ולא על 'כן ביבי-לא ביבי'. זו התמימות של הצד הליברלי", הוסיף.

לדבריו, בנט כשל בניהול המפלגה שלו, וכעת הקואליציה משלמת את המחיר. "כשאתה מסתכל על ימינה - יו"ר המפלגה דאג לעצמו ולא לח"כים. עידית סילמן אמרה לבנט שהיה לה קשה ומה הוא עשה? הלך לטפל באוקראינה?", שאל, והוסיף כי אין לו טענות כלפי סילמן עצמה: "לא באתי אליה בביקורת. היא עבדה קשה במושב האחרון ואכלה קש. יו"ר המפלגה שלה דאג לעצמו. אמרתי לפני 8 חודשים שהרעה תבוא מימינה".

כדי להמשיך ולפעול בקואליציה מוכן אבידר לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת. "לנו חשוב שהקואליציה הזו תמשיך...", אמר אבידר, "צריך למשוך את זה כמה שיותר. זה מכניס תרבות של היגיון במדינת ישראל".

הוא גינה את הדברים שאמר השבוע יו"ר המשותפת, ח"כ איימן עודה: "זו אימרה אומללה. אני מבין שהם נמצאים באיזו בדיקה אחרי שנבהלו מהאחריות שיש להם", אמר, וסייג: "אני לא מתחתן איתו או מקבל את העמדות שלו, וגם הוא לא מקבל את שלי. בו זמנית, אני רוצה להגיד לך את הסוד המוכר מכולם - כל ההצלחות של האופוזיציה היו בזכות עבודה של הליכוד עם המשותפת. אם הם יודעים לשתף איתם פעולה גם אנחנו נדע".

אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד