י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מדוע כדאי לרכוש מאווררים תעשייתיים?

מאווררים לתעשייה עובדים כמו מאווררים אחרים, אך הם גדולים הרבה יותר ומטרתם היא להפיץ אוויר בחללים גדולים בצורה יעילה ואיכותית

מדוע כדאי לרכוש מאווררים תעשייתיים?
מאוורר תקרה צילום: FREEPIK

מאווררים תעשייתיים

כולנו מכירים את המאווררים הביתיים שמטרתם היא ליצור חדר נעים ומאוורר יותר. לא מעט אנשים רוכשים מאוורר לביתם כאשר ניתן למצוא כיום היצע גדול מאוד של מאווררים ביתיים. יחד עם זאת, כאשר מדובר על מאווררים תעשייתיים, מדובר על מאווררים שונים לגמרי אשר יש לבחור בקפידה בהתאם לצורך. מאווררים לתעשייה עובדים כמו מאווררים אחרים, אך הם גדולים הרבה יותר ומטרתם היא להפיץ אוויר בחללים גדולים בצורה יעילה ואיכותית. השימוש במאווררים הללו רלוונטי בעיקר במוסכים, בתי מלאכה, מחסנים ועוד. חשוב לדעת כי מאווררים תעשייתיים בדגמים גדולים עובדים בצורה יעילה ואיכותית בחללים גדולים יותר כגון: מפעלים וחללים מסחריים גדולים אחרים.

מדוע כדאי לרכוש מאווררים תעשייתיים?

יש כמה סיבות לרכישת מאווררים לתעשייה כגון:

ראשית כל, המטרה הראשית היא ללא ספק למטרת קירור. הפונקציה העיקרית של המאווררים הללו היא לקרר והם מספקים הקלה רצינית כאשר בחוץ חם ולח. הם נחשבים יעילים מאוד במהלך אוורור צולב.

שימוש במאווררים תעשייתיים לקירור אזורי העבודה מוביל לשיפור זרימת האוויר ועבודה בתנאים נוחים יותר.

מאווררים קטנים וביתיים, אינם יעילים כמו דגמי מאווררים גדולים וחזקים המתאימים לתעשייה. המאווררים הללו שולטים על פליטת אדים ממכונות וריחות שאינם נעימים אשר נגמרים על ידי פעילויות תעשייתיות שונות.

מאווררים למטרות ייבוש

מאווררים לתעשייה פועלים בתנועה מאוד שקטה והם מסייעים בייבוש של שטחים סגורים בהתאם לגודל של החדר. מדובר על מאווררים מאוד יעילים לצורך ייבוש מהיר של כל חדר גדול והדבר רלוונטי בעיקר כאשר משתמשים באותם המאווררים עם מסיר לחות. חשוב מאוד לייבש כל חדר בהקדם האפשרי לאחר שיטפון וזאת בכדי למנוע צמיחה של חיידקים ועובש ועל כן המאווררים הללו יעילים מאוד לצורך ייבוש חדרים כמה שיותר מהר עוד טרם נוצר בהם עובש או כל נזק אחר שיכול להיגרם מרטיבות או לחות.

כיצד בוחרים מאווררים לתעשייה?

ברכישת מאווררים לתעשייה לצורך קירור סביבת עבודה, חשוב מאוד לרכוש את המאוורר בצורה המדויקת ביותר בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. אמנם ההיצע הגדול בתחום המאווררים הללו מבלבל ולא פעם קשה להגיע להחלטה בשל ההיצע הגדול, אולם, חשוב מאוד להקפיד על כוח הקירור של המאוורר אשר נגזר מהלהבים שלו. הנה כמה פרמטרים שיש לשים עליהם דגש טרם בוחרים במאוורר תעשייתי:

ראשית כל, יש לשים דגש כאמור על מספר הלהבים של המאוורר

שנית, יש לשים דגש על זווית הכיוון של הלהבים

שלישית, יש לשים דגש על האורך של הלהבים וכן על מספר הסיבובים לדקה של המאוורר.

רוב המאווררים התעשייתיים מיועדים לשיקום נזקים כבדיפ וכן לשיקום של נזקי מים והם מורכבים מתצורת להב צירית שזה אומר למעשה שהלהבים פונים לאותו כיוון כגון: זרימת האוויר שנוצרת.  טרם רוכשים מאוורר תעשייתי חשוב מאוד לקחת בחשבון את גודל החלל שבו יותקן המאוורר כאשר אם אתם זקוקים למאוורר אשר עובד בחלל גדול במיותר, יתכן מאוד שיהיה לכם צורך במאוורר עוצמתי שמפיץ כמות גדולה של אוויר.

ישנם מותגים מסוימים של מאווררים לתעשייה אשר מציעים מידע אודות אזור הכיסוי במפרט של המוצר. מדובר על מידע חשוב מאוד לצורך הבנה של המאוורר ולצורך הבנת היעילות שלו בחלל שבו הוא יותקן. אם המידע המדובר איננו זמין, מומלץ מאוד לבדוק את ודל המאורר בהתאם למפרט שמפורט על ידי היצרן ואת מהירות הפעולה שלו על מנת להבין כמה אוויר הוא מסוגל להפיץ בחלל.

פרמטר נוסף שיש להקפיד עליו כאשר מחפשים מאווררים לתעשייה הוא העמידות של המאווררים. חשוב מאוד להקפיד על דגם שלא דורש תחזוקה רבה וכן לקחת בחשבון את החומר שממנו מיוצר בית המאוורר ובניית הלהבים. כדאי מאוד לרכוש מאוורר תעשייתי אשר עשוי מפלסטיק עמיד או ממתכת קלה וכן לחפש דגמים עם מנוע סגור שמשומן לצמיתות. מדובר על תכונות שיאפשרו לכם להנות משימוש במאוורר שלכם מבלי לדאוג לתיקונים או תחזוקה.

מאווררים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד