כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"להפיל את הדמוקרטיה"

משטרת גרמניה עצרה קיצונים שתכננו פיגועים

המשטרה הגרמנית עצרה ארבעה בני אדם החשודים במעורבות בתוכניות לחטוף את שר הבריאות ולבצע פיגועי חבלה. לדבריהם, הקבוצה שמה לה למטרה ליצור "מצב דמוי מלחמת אזרחים" כדי להפיל את הדמוקרטיה בגרמניה

משטרת גרמניה: אילוסטרציה
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת גרמניה במדינת ריינלנד-פאלץ שבמערב גרמניה, עצרהו ארבעה חברים בקבוצת צ'אט ימנית קיצונית שחיפשה "להפיל את הדמוקרטיה" בגרמניה. העצורים הם אזרחים גרמנים הקשורים לקבוצת מחאה של מכחישי קורונה, ולתנועת "רייכסבורגר" הימנית קיצונית. כך אמרו החוקרים.

תובעים מטעם המדינה בקובלנץ ומשרד הפנים, אמרו כי קבוצה המכנה עצמה "הפטריוטים המאוחדים", תכננה התקפות פצצות על תשתית האנרגיה של גרמניה. תוכנית נוספת לכאורה של הקבוצה הייתה גם לחטוף את שר הבריאות קארל לאוטרבך, בין שאר אישי ציבור. הם אמרו כי הקבוצה חשבה שפעולות כאלה יאפשרו את הפלת הממשלה הנבחרת בגרמניה ובסופו של דבר את השיטה הדמוקרטית שלה.

החוקרים מצאו מספר כלי נשק, כולל רובה קלצ'ניקוב, תחמושת, כסף מזומן ומטילי זהב וכסף, במהלך פשיטות ארציות ביום רביעי, המשטרה והפרקליטות אספו גם טלפונים ניידים, מערכות אחסון נתונים, מחשבים, מסמכים כתובים הנוגעים לתוכניות הקבוצה ותעודות חיסון ובדיקות מזויפות לקורונה. המעצרים הגיעו לאחר שמבצע משטרתי ארצי. עם כ-800 שוטרים שפשטו על 60 מקומות הקשורים לקבוצות ניאו-נאציות.

משטרת גרמניה נאצים קורונה נסיון חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד