כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

משהו טוב קורה באשדוד

בטקס חגיגי נפתח המרכז הרפואי החדש של מכבי ברובע ו' ● המרכז הרפואי החדש, המתקדם והענק בלב שכונת רובע ו' משלב וותק וניסיון יחד עם חדשנות, התפתחות ושירותים מתקדמים ברמה שעוד לא נראתה בעיר ● סטנדרט חדש של שירותי רפואה, סטנדרט חדש של מקצועיות, סטנדרט חדש של עוצמה ● 500 מ"ר של מקצועיות, חדשנות ושירות במרכז הרפואי החדש והמתקדם

משהו טוב קורה באשדוד
פתיחת סניף ברובע ו' צילום: יח"צ

מאז ומתמיד מכבי הינה הקופה המובילה באשדוד עם מספר החברים הצומח ביותר, צוות שמבין ומכיר את צורכי החברים בעיר פריסת שירותים רחבה ומותאמת בכל רובע.

תושבי רובע ו' באשדוד נהנים זה שנים רבות ממסורת של שירות מקצועי, נגיש, אכפתי ומותאם לצרכי הקהילה ומעתה- יהנו גם משירותים מורחבים במרכז רפואי חדש ומורחב.

המרכז הרפואי המורחב ברחוב דב גור נהנה ממיקום מרכזי, בליבו של המרכז המסחרי המהווה נקודת ציון מדויקת ונוחה לטובת חברי הקופה. המרכז הענק מכיל כ-500 מ"ר של מקצועיות, אכפתיות ותודעת שירות גבוהה. גודלו של הסניף המרכזי מהווה הקלה משמעותית בריכוז המענים הרפואיים השונים הניתנים במרוכז במרכז אחד הכולל את סך השירותים הרפואיים הנצרכים.


הסניף החדש

מעבר לענפי הרפואה הראשונית הניתנים בקופה, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, שירותי אחיות וסיעוד, שירותי מעבדה ומזכירות, יוענקו במרכז הרפואי החדש שירותי רפואה מקצועית ומתקדמת, מה שיקל על התושבים בקבלת מענה מקצועי זמין קרוב לבית מבלי צורך להיטלטל עבור שירותים מקצועיים מחוץ לשכונה.

מכבי נטועה שנים רבות במרכזו של רובע ו', מכירה היטב את האוכלוסייה המקומית, נושמת את הצרכים והאווירה. לצד מסורת ארוכת שנים של שירות מכל הלב, מכבי לא מוותרת על ערכי החדשנות, לכן  הסניף הוותיק באשדוד ו' עבר שיפוץ מקיף העונה על סטנדרט רפואי ושירותי גבוה ומתקדם.

נועה דרור לביא מנהלת מרחב אשדוד: "המרכז הרפואי ברובע ו' הוא שילוב מנצח של ערכי מכבי  - שילוב של וותק וחדשנות. מכבי גאה להמשיך ולהוביל במספר חבריה הנהנים תדיר מנקודות ממשק מקצועיות של שירות איכותי ממעלה ראשונה יחד עם קשב מלא לצרכי הקהילה".

ר' אריה קליין מנהל מגזרים במחוז דרום: " מכבי באשדוד נמצאת במגמת צמיחה מתמדת. זהו  תוצר של עבודה ללא פשרות וקשר הדוק עם הקהילות וגם סיבה להתחדשות מתמדת ומקצועיות ללא פשרות".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד