י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הגר"ח והגר"נ ב'איחוד הצלה' • "שלא תהיה לכם עבודה"

גדולי ישראל ביקרו בסניף בני ברק של הארגון הפועל בהכוונתם וקבעו מזוזות במבנה החדש • הגר"נ קרליץ: "שלא יצא מכשול מתחת ידיכם" • וידאו וגלריה

הגר"ח והגר"נ ב'איחוד הצלה' • "שלא תהיה לכם עבודה"
אנשיל בעק



בהתרגשות רבה קיבלו אמש ראשי 'איחוד הצלה' ומתנדבי הארגון מסניף בני ברק, את הגר"ח קנייבסקי והגר"נ קרליץ, שהגיעו לחנוכת הסניף החדש בבני ברק, ושמעו סקירה מקיפה מראשי הארגון על פעילות הקודש של 'איחוד הצלה' בכל רחבי הארץ ובעיר בני ברק בהתנדבות מלאה 24 שעות ביממה ובמסירות של ממש, בהכוונת רבני הארגון ועל פי ההלכה.

גדולי ישראל המכוונים כל ימות השנה את פעילות ארגון ההצלה הארצי, שאלפי מתנדביו בכל הארץ מקדישים עיתותיהם להצלת חיים ללא תמורה, בירכו את המתנדבים המסורים ובני משפחותיהם.



לאחר מעמד קביעת המזוזה, בירך הגר"ח קנייבסקי את יו"ר הארגון הרב זאב קשש ונשיא הארגון ר' אלי ביר, ואמר בדבריו "שלא תהיה למתנדבים עבודה מלבד דברים משמחים".

לאחר מכן הגיע למעמד הגר"נ קרליץ, אשר בירך את ראשי הארגון והמתנדבים המסורים, "שלא יזדקקו לשירות של המתנדבים, אך במידה וזקוקים לכם שלא ייצא שום מכשול תחת ידיכם".

יצוין, כי מעמד זה שהחל אמש, מהווה את שיאו של האירוע הגדול בחנוכת הסניף החדש של "איחוד הצלה – בני ברק". הערב, יום שני, יתקיים כנס הרבנים השנתי של רבני "איחוד הצלה" מכל הארץ, בהשתתפות גדולי ישראל, ביום עיון שמוקדש לנושא רפואה והצלת חיים בראי ההלכה. לאחר מכן יימשך מעמד חנוכת הבית של סניף הארגון בבני ברק, בהשתתפות גדולי התורה, אדמו"רים, אישי ציבור ורבני השכונות והקהילות בעיר.

צילום: אנשי בעק - דוברות איחוד הצלה



































איחוד הצלה קביעת מזוזות הגר''ח הגר''נ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד