י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדוושים בבירה

הירושלמים נלהבים: הפרויקט שמקצר זמני הגעה בתוך העיר

הכירו את שירות השכרת האופניים החשמליים - יורופאן • השירות המיוחד מאפשר לכם לתור את ירושלים בצורה קלילה ומהנה וכן מציע דרך יעילה לקצר את הנסיעה בשעות עומס • ראש העיר, משה ליאון: "מטרתנו לשנות את דפוסי התנועה במרכז העיר" • בואו לדווש בבטחה כל הדרך אל מחוז חפצכם 

הירושלמים נלהבים: הפרויקט שמקצר זמני הגעה בתוך העיר
יורופאן צילום: באדיבות חברת FSM

עיריית ירושלים בראשות ראש העיר משה ליאון ממשיכה לקדם ללא לאות מיזמי תחבורה רבים אשר מקלים באופן משמעותי על עומסי התנועה בעיר ומעניקים מגוון פתרונות הולמים עבור התושבים החפצים בהתניידות פשוטה ברחבי העיר. זאת באמצעות שיפוץ תשתיות וקידום פרויקטים רבים.

שירות השכרת אופניים חשמליים בירושלים - 'יורופאן', מתווסף לשורת המיזמים ומציע דרך יעילה ופשוטה לדווש כל הדרך אל מחוז חפצכם וכן מעניק דרך מעניינת עבור המבקרים בעיר הבירה, ליהנות מהאוויר הירושלמי וכן לסייר במוקדים המרכזיים של העיר בצורה קלילה ומהנה.

בנוסף ליתרון המובהק שלו ככזה המקצר זמני הגעה ליעדים שונים, מיזם יורופאן מותאם במיוחד לקהל החרדי אשר אחוז השימוש בכלי רכב פרטיים בקרבו נמוך בהרבה משל המגזר הכללי והשימוש באופניים חשמליים הינו תחליף ראוי לנסיעה ברכב, בנוסף לאופציית התחבורה הציבורית הנפוצה באוכלוסייה זו.

יתרה מכך, שימוש באופני יורופאן תורם לסביבה ירוקה וכן להקדשת זמן עבור פעילות ספורטיבית נחוצה שנעדרת לא פעם מסדר יומו הצפוף של ההורה החרדי הממוצע.

נעים להכיר - יורופאן

מערך יורופאן מהווה אבן דרך משמעותית בתחום פרויקטי התחבורה הירשולמית הרבים, כאשר הוא מקצר עומסים ומאפשר הגעה נוחה מנקודה אחת למשנה בתוך העיר.

המערך כולל בשלב הראשון 200 זוגות אופניים - 80 זוגות "רגילים" ו-120 זוגות אופניים בעלי מנוע עזר חשמלי, אשר מותאמים לטופוגרפיה העירונית, תוך שמירה מקסימלית על ביטחונם של המשתמשים. עמדות העגינה החדישות אינן מצריכות חיבור לתשתיות חשמל ותקשורת, דבר שיאפשר גמישות בהעתקת התשתיות וכן בחיסכון בחשמל.

על פי הפריסה המופיעה באתר, הוקמו בשלב הראשון 25 תחנות עגינה הכוללות 200 זוגות אופניים. על פי התכנון וההסכם עם חברת FSM, ייפרסו עמדות עגינה נוספות ברחבי העיר, תוך התייחסות לביקושים השונים.

עוד הושקו גם חבילות התמחור עבור המיזם. כך ניתן יהיה לבצע שימוש חד פעמי בעלות השכרה קבועה (4 ₪) + תשלום לכל דקת רכיבה (20 אג' לאופניים רגילים, 60 אג' לחשמליים) וכן מנויים תלת חודשיים או שנתיים, במחיר אטרקטיבי ובהנחה למחזיקי כרטיס ירושלמי.

יצוין כי רכישת החבילות מתבצעת באמצעות האתר וכן באמצעות אפליקציה ייעודית אשר פותחה.  פרטים נוספים, ניתן לראות באתר המיזם>>.

ראש העיר, משה ליאון: "מטרתו של מיזם השכרת האופניים העירוני, הוא לשנות את דפוסי התנועה במרכז העיר ולתת אפשרות אמיתית להגעה מנקודה לנקודה ללא צורך בשימוש בכלי רכב. העירייה תמשיך לשפר ולייעל את תשתיות התחבורה בעיר לטובת כלל תושבי העיר ומבקריה".

פרדי קלו, מנכ"ל חברת FSM: "אנחנו בחברת FSM גאים להשיק את מיזם האופנים בירושלים, זו העיר ראשונה בישראל שחונכת מיזם אופניים חשמליים שמתבסס על אפליקציה חדשנית ומערכת מתקדמת שפותחה במיוחד על בסיס הניסיון הידע הרב שצברנו בניהול ותפעול מערכי השכרת אופניים עירוניים. ממערך האופניים ירופאן יהנו תושבי העיר והמבקרים בה. רכיבה על אופניים אינה רק חלופה ופתרון לתחבורה היא גם חוויה מסוג אחר. ירוקה, בטוחה, ספורטיבית, משוחררת וכיפית. ואת כל זה יורופאן מביאים, בכל פעם שתחליטו להשתמש באחד מזוגות האופניים והמחיר נוח לכולם. יאללה תהנו".

אופניים חשמליים עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד