כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הח"כיות דנות בווטס-אפ: לכתוב הודעות בשבת?

חברות הכנסת פתחו קבוצה משלהן בוואטס-אפ • השרה לימור לבנת פרסמה הודעה בשבת, וח"כ אורית סטרוק נפגעה • בקבוצה התפתח ויכוח - ולבנת מיהרה להתנצל

אילוסטרציה
אילוסטרציה

עיתון 'מעריב' חושף כי חברות הכנסת והשרות בכנסת, פתחו לעצמן עם תחילת הקדנציה קבוצת וואטס-אפ - באמצעותה הן מתכתבות בענייני עבודה, אך גם על לא מעט עניינים אישיים.

מפעם לפעם גם עולים ויכוחים בנושאים שונים. האחרון שבהם, למשל, אירע במוצ"ש האחרון, כאשר חברות הכנסת התווכחו ביניהן אם לגיטימי לשלוח הודעות בקבוצה גם במהלך השבת.

הרקע לויכוח: במהלך השבת האחרונה עדכנה השרה לימור לבנת בקבוצה כי ביום שני ייערכו צילומים בכנסת לפרויקט שנקרא "שוות ערך", שנועד לחשוף את הציבור להוראות חוק שכר שווה לנשים.

בזו אחר זו החלו חברות הכנסת לאשר את הגעתן לאירוע.

עם יציאת השבת כתבה אורית סטרוק מהבית היהודי את ההודעה הבאה בקבוצה: "שבוע טוב, כבר הודעתי שאשתתף. היה עדיף מאוד לשלוח את ההודעה לא בשבת..."

לבנת הגיבה ראשונה ומיהרה להתנצל.

גם מרב מיכאלי התערבה, ושאלה את סטרוק: "הטלפון שלך לא סגור בשבת, אורית?"

חברות כנסת נוספות הצטרפו לדיון, ובהן רות קלדרון מיש עתיד, שכתבה: "גם אני מבקשת, חברות, שבינינו ניתן כבוד לעונג השבת של כל אחת. למי שלא נוח עם תקשורת בשבת, שתיקח אחריות על סגירת הנייד שלה".

בסופו של דבר סיכמה לבנת בהודעה נוספת: "לאו דווקא בגין היותי שרה, אם אני פוגעת ברגשותיה של מישהי כאשר אני כותבת הודעה המופנית גם אליה, אני לוקחת על עצמי באהבה להמתין בסבלנות עד צאת השבת בעתיד", הבהירה.

גם בלי קשר להתכתבות הזו, שהסתיימה כאמור באווירה ידידותית, חברות הכנסת מספרות כי קבוצת הוואטס-אפ החדשה שיפרה את הקשר ביניהן, ומסייעת להן לא רק בעבודתן, אלא גם ביצירת חברויות חדשות.
מעריב ווטסאפ קבוצה שרות שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד