י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שירות חדש לחברות הייטק: 'גוי של שבת' ממוחשב

אדי נבואני, דרוזי תושב הגליל ובוגר מדעי המחשב, הקים חברה המעניקה שירותי מחשב לחברות הייטק שומרות שבת • הכל התחיל עם מנהל דתי בחברת מיקרוסופט

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

חברות ההייטק לא מפסיקות להפתיע. והפעם: חברת 'גוי של שבת' מיוחדת לחברות הייטק.

את היוזמה לכך מוביל אדי נבואני, דרוזי תושב הגליל, בוגר מדעי המחשב.

נבואני סיפר, כי במסגרת עבודתו במיזם של חברת 'מיקרוסופט', ביקש ממנו אחד המנהלים שלו שהיה שומר מצוות, לסייע לו בבעיות שנוצרו במערכות השונות, במהלך השבת, להן התוודע רק בצאתה. לקראת השבתות האחרות, החליט אותו מנהל להיעזר בנבואני, כדי לפתור את הבעיות שצצות, בלא שהוא יכול היה להתערב בפתרונן.

לאחר שהפך לעצמאי, פנו אליו עוד ועוד חברות, וביקשו ממנו שירות לשבת, לצורך תיקון תקלות מורכבות, אליהן נדרש ידע מעמיק במחשבים.

נבואני החליט למסד את הסיוע הזה ויחד עם עוד ארבעה עובדים, אשפי מחשבים דרוזים מהכפר ג'וליס שבצפון, החליט לקדם מיזם חדש שמטרתו להעמיד לרשות חברות שומרות השבת, 'גוי של שבת' שיעניק סיוע ופתרון מידי בכל שבת.

מנהל החברה מדגיש, כי כיום ישנה לכל חברה, אפשרות לנהל מערכות ממרחק, ואין צורך להתייצב בפועל במשרדי החברה. כך, הוא יכול לנהל ב'שלט רחוק' מכל מקום, בארץ ובעולם, את המערכות שלהן נדרש השירות.

"היה לי מקרה", מספר נבואני, "שהייתי צריך לשלוח הודעות ולשוחח עם שש מדינות במקביל, כדי לבדוק ולוודא שאין תקלות בממשק של אותה חברה. אנחנו רוצים שהדתיים ישמרו שבת, ושמישהו שאיננו יהודי יעשה עבורם את העבודה ובשביל זה אנחנו כאן".
הודעות חברה גוי דרוזי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד