ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
הפך למקום משעמם

טראמפ לא יחזור לטוויטר, גם אם אילון מאסק יקנה אותה

ההשתלטות הפוטנציאלית של האיש העשיר בתבל, אילון מאסק על טוויטר גרמה לתומכי דונלד טראמפ לפנטז על חזרתו הפוטנציאלית של הנשיא לשעבר, אבל טראמפ מתעקש שאין לו עניין לחזור

טראמפ לא יחזור לטוויטר, גם אם אילון מאסק יקנה אותה
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, הודיע כי הוא רוצה לקנות את טוויטר בסכום של 41 מיליארד דולר. נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ שנחסם על ידי טוויטר בשל מהומות הקפיטול לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב בשנה שעברה, אמר ל-Americano Media "כנראה שלא יהיה לי עניין לחזור לטוויטר אם מאסק יקנה את החברה".

"טוויטר הפך להיות מאוד משעמם. הם העזיבו הרבה קולות טובים בטוויטר, הרבה מהקולות השמרניים שלהם" אמר הנשיא לשעבר טראמפ והוסיף: "פעם זו הייתה מלחמה בטוויטר, אבל זו הייתה מלחמה מאוד מעניינת מבחינה נפשית, היו לנו כמה קרבות די טובים. היינו נלחמים אחרי הפרוגרסיביים, שאני קורא להם הלא-פרוגרסיביים".

"היינו נלחמים קדימה ואחורה וזה היה אחלה", אמר טראמפ, והוסיף כי "חברים שלי תפסו לאחרונה שזה כבר לא אותו דבר". טראמפ נחסם מטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. ומכל הפלטפורמות החברתיות הגדולות האחרות בעקבות ההתפרעות האלימה ב-6 בינואר 2021 בגבעת הקפיטול האמריקאי.

מאז השיק טראמפ פלטפורמת מדיה חברתית משלו, Truth Social, אך היא ספגה תקלות טכניות ועזיבות של מנהלים מרכזיים. בשבוע שעבר, דובר טוויטר אמר ל'דיילי מייל' כי אין תוכנית להחזיר את חשבונו של טראמפ לפעילות.

"טוויטר מחויבת לחוסר משוא פנים בפיתוח ואכיפה של המדיניות והכללים שלה", מסרה החברה. "החלטות המדיניות שלנו אינן נקבעות על ידי הדירקטוריון או בעלי המניות, ואין לנו תוכניות לבטל החלטות מדיניות כלשהן".

"כמו תמיד מועצת המנהלים שלנו ממלאת תפקיד חשוב של ייעוץ ומשוב בכל השירות שלנו, הפעולות וההחלטות היומיומיות שלנו מתקבלות על ידי הנהלת טוויטר והעובדים".

טוויטר הודיעה כי החסימה של טראמפ קבועה, גם אם ינסה להתמודד שוב לתפקיד; "איך שהמדיניות שלנו עובדת, כאשר מסירים אותך מהפלטפורמה, אתה מוסר מהפלטפורמה בין אם אתה פרשן, סמנכ"ל כספים או שאתה פקיד לשעבר או פקיד ציבורי", אמר סמנכ"ל הכספים של טוויטר, נד סגל, לרשת CNBC.

אילון מאסק דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד