י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יעד ההרס החדש של הסיקריקים: תחנות אוטובוס במרכז ירושלים

גל של הרס תחנות אוטובוס חדשות בשכונת גאולה במרכז ירושלים • שמשותיהן נופצו על ידי קיצונים וספסליהן נמרחו בצבע • תושבים: "הגיע הזמן שרשויות החוק יפעלו"

ונדליזם. צילומים: ניב סלע, חדשות 24
ונדליזם. צילומים: ניב סלע, חדשות 24

המטרה החדשה של הסיקריקים: השחתת תחנות אוטובוס.

בשבועיים האחרונים נרשמו כמה מקרים של השחתת תחנות אוטובוס בשכונת גאולה בירושלים.

לפני יותר משבוע הושחתה תחנת האוטובוסים ברחוב שטראוס פינת רחוב עבודת ישראל, זאת לאחר שרק לפני תקופה קצרה שודרגה לנוחות התושבים במסגרת השדרוג העירוני שעברה שכונת גאולה.

שמשת התחנה נופצה ונשפך צבע שחור על הספסלים. לא עבר שבוע ותחנה נוספת גם היא ברחוב שטראוס בשכונה הושחתה לאחר שאלמונים שפכו על הספסלים צבע שחור.

כפי שמתברר, לפי דברי התושבים, מי שעומד מאחורי המעשים הם סיקריקים מתושבי שכונת מאה שערים הסמוכה.

אחד מתושבי שכונת מאה שערים המקורב לקבוצה לא התייחס לשאלה מי עומד מאחורי המעשה אך ידע להסביר באריכות את הסיבה העשוייה לגרום למעשי הוונדליזם:

"התושבים כאן קבעו עם גורמים בעירייה עוד קודם השדרוג, שתהיה אפשרות לקפל את הספסל בתחנות האוטובוס כדי שנערים ונערות לא יישבו עליהם בליל שבת כאן ויפריעו לשכנים. אך הם לא עמדו בתנאי הזה.

לדבריו, מלבד התיאום לגבי אפשרות לקפל את המושבים נחתם הסכם מסודר בין גורמי העירייה לבין גורמים בשכונה, שכלל הסדרת קווים ועוד אך רוב ההסכם לא מומש: "אותם גורמים לא עמדו בתנאים", אומר התושב, "אני מתאר לעצמי שזה גורם לתגובה אלימה".

לא רק התושבים המתונים בשכונה זועמים על מעשיהם אלא גם אלו היותר קיצונים: "לא ייתכן שרשויות החוק לא יפעלו כדי לתפוס את הפושעים האלו ולשים אותם מאחורי סורג ובריח", אמר בזעם מאיר, תושב גאולה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "לא יעלה על הדעת שתושבי שכונת גאולה או מאה שערים יעשו ככל העולה על רוחם ואיש לא יפצה פה".











תחנת אוטובוס סיקרי מאה שערים הרס ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד