י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפנים של המדינה

מנהיג צפון קוריאה העניק למגישת החדשות דירה במגדל יוקרה

שליט צפון קוריאה חנך מתחם דירות יוקרתי, וחילק בתים לאנשים "שתרמו לשגשוג ופיתוח המדינה" אחת הדירות הוענקה הוענקה לקריינית הטלוויזיה ששידרה את האירועים הגדולים של האומה בעשרות השנים האחרונות 

מנהיג צפון קוריאה העניק למגישת החדשות דירה במגדל יוקרה
קים ג'ונג און צילום: צילומסך

בסוף השבוע האחרון הודיעה סוכנות הידיעות הרשמית של צפון קוריאה כי השליט קים ג'ונג און העניק דירה מפוארת למגישת החדשות הוותיקה רי צ'ון הי. התקשורת הממלכתית פרסמה תמונות מסיור משותף של השניים בבית החדש.

הקריינית בת ה-79 הצטרפה לטלוויזיה הממלכתית בראשית שנות ה-70, והפכה לחלק בלתי נפרד מהתעמולה הצפון קוריאנית. במשך שנים ארוכות, בסגנון מלא פאתוס ורגש, היא הודיעה על רגעים דרמטיים - ממותו של אבי האומה קים איל סונג ב-1994, ועד הניסויים הגרעיניים הראשונים ב-2006. היא הופיעה על המסך בלבוש מסורתי, ובתקשורת הזרה קיבלה את הכינוי "האישה בוורוד".

קים סייר עמה בין החדרים הרבים בדירת המגורים הגדול, תוך שהוא מבקש ממנה להמשיך להיות הקול של מפלגת השלטון שלו  - וכמובן לשמור על נאמנותה. צ'ון-הי סיפרה שזה כמו ארמון עבורה, והיא ובני משפחה בכו מרוב התרגשות כל הלילה.

הבית המפואר של קריינית החדשות הוא חלק ממתחם דירות יוקרתי בפיונגיאנג, שאותו חנך קים ג'ונג און. השליט החליט להעניק דירות במתחם לאנשים "שתרמו לשגשוגה ולפיתוחה" של המדינה. חנוכת הפרויקט הייתה לקראת ציון 110 שנים להולדתו של קים איל סונג, סבו של קים ג'ונג און.

מומחים לקוריאה הצפונית מעריכים שהמתנה שהוענקה לה לאחר עשרות שנות שירות של השלטון, היא הדרך של קים ג'ונג און לשמר את קהל הנאמנים לו ואת התמיכה האבסולוטית במשטרו.

 

צפון קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד