י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טבח רוסי אכזרי

יותר מ-900 גופות נמצאו באזורים סביב קייב

אוקריאנה טוענת כי מעל 900 גופות נמצאו סמוך לקייב, ורובם "פשוט הוצאו להורג" | לטענת האוקראינים מנתונים של המשטרה בקייב עולה, כי 95% מתו מפצעי ירי. לפחות 350 גופות נמצאו בעיר בוצ'ה לבדה

יותר מ-900 גופות נמצאו באזורים סביב קייב
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

יותר מ-900 גופות נמצאו באזורים המקיפים את קייב בירת אוקראינה, לאחר נסיגת החיילים הרוסים מהאזור. המשטרה בקייב מסרה שרוב האנשים נורו למוות ו"פשוט הוצאו להורג". אנדריי נביטוב, מפקד המשטרה האזורי של הבירה קייב, אמר כי הגופות ננטשו ברחובות או נקברו זמנית. הוא אמר כי 95% מתו מפצעי ירי.

"כתוצאה מכך, אנו מבינים שתחת הכיבוש הרוסי אנשים פשוט הוצאו להורג ברחובות", אמר נביטוב, והוסיף כי גופות נוספות נמצאות בכל יום תחת הריסות ובקברי אחים. לדברי נביטוב, עובדי עירייה אספו וקברו גופות בפרברי קייב בזמן שהמקום היה תחת שליטה רוסית. "חיילים רוסים, איתרו אנשים שהביעו דעות פרו-אוקראיניות נחרצות והרגו אותם".

הרשויות בקייב ובסביבתה, חוששים מתקיפות רוסיות נוספות, לאחר שהרשויות ברוסיה הודיעו כי יגבירו את המתקפה שלהם באזורים אלה בתגובה ל"התקפות על השטח הרוסי".

רוסיה האשימה את אוקראינה בפציעה של שבעה בני אדם ובפגיעה בכ-100 בנייני מגורים בתקיפות אוויריות בבריאנסק, אזור הגובל עם אוקראינה. גם הרשויות באזור גבול אחר ברוסיה דיווחו על הפגזה אוקראינית ביום חמישי. שירות הביטחון האוקראיני הכחיש ביום שישי את הירי על שטח רוסיה, וכינה את ההאשמות מוסקבה "כוזבות".

מלחמת אוקראינה רוסיה גופות קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד