י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נדיב מסתורי

בעקבות התלונות: המורות החרדיות קיבלו 300,000 דולר לקראת החג

לאחר תלונות רבות בפלטבוש על שכר נמוך שמקבלים מורים ומורות, תורם אחד החליט לקחת את העניינים לידיים והעניק תרומה של מאות אלפי דולרים לחלק למורים, מעשה שעורר רעש גדול בפלטבוש

בעקבות התלונות: המורות החרדיות קיבלו 300,000 דולר לקראת החג
חסיד בבורו פארק. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

במעשה נדיבות יוצא דופן ומעורר השראה, איש עסקים מפלטבוש תרם יותר מ-300,000 דולר לבית הספר 'מסורת בית יעקב' בפלטבוש, שבו לומדת בתו. הכסף מיועד למתן בונוסים למורים לקראת חג הפסח.

האיש הסביר שמורים נפגעו הכי הרבה שכן לא חלה עלייה גדולה בשכרם למרות אינפלציה מרקיעת שחקים שאנו רואים לאחרונה. בעוד האיש התעקש להישאר בעילום שם, הוא התיר לפרסם את סיפורו. כך דווח אתר Yeshiva world news.

להלן מכתב שכתב למורים. "אם אי פעם תהיתם אם עשיתם שינוי בחיי התלמידים שלכם, התשובה היא בהחלט כן. תודה לכם על כל העבודה הקשה והמסירות שלכם, תודה לכם על שעשיתם את הטוב ביותר עבור כל אחד מהתלמידים שלכם".

עוד נאמר "תודה על כל הזמן והמאמץ שהשקעת בתלמידך בבית הספר, תודה לך על שלימדת את הנושא שלך כל כך טוב וחשוב עוד יותר, תודה שהענקת ערכים יפים והייתם מודל לחיקוי ראוי למידות טובות והשקפה ראויה. תודה על לך שלקחת כל תלמידה הכי רחוק שהיא יכולה להגיע אקדמית, חברתית והשקפית - הן כפרט והן כבת ישראל".

התרומה הנדיבה לבונוסים של המורים מגיעה זמן קצר לאחר ש-V'Romamtano, ארגון חברתי בלייקווד, שיתף פעולה עם כל בית ספר לבנות בלייקווד כדי לגייס 1.4 מיליון דולר על מנת לתת בונוס של 500 דולר לכל מורה במשרה מלאה, ותוספת קטנה יותר אך עדיין משמעותית למורים במשרה חלקית.

מורים מורות משכורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד