כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הסנקציות של הרוסים

ה'דיילי מייל' משמיץ את פוטין ופסקוב: "עריץ מטורלל - דובר ידוע לשמצה"

הבריטים תוקפים את רוסיה לאחר שהרוסים פרסמו כי הם מטילים סנקציות נגד בכירים בריטים ביניהם ראש הממשלה בוריס ג'ונסון. ה'דיילי מייל' מהעיתונים הגדולים בבריטניה כינה את פוטין "העריץ המטורלל' . ואת דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב "ידוע לשמצה"

ה'דיילי מייל' משמיץ את פוטין ופסקוב: "עריץ מטורלל - דובר ידוע לשמצה"
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רישמי

"העריץ המטורלל ולדימיר פוטין" אסר על ראש הממשלה בוריס ג'ונסון להיכנס לרוסיה, כשהוא זועם על בריטניה על הצד שלקחה במלחמה הכושלת של רוסיה באוקראינה כך מפרסם הדיילי מייל בכותרת התוקפת את הנשיא באופן חסר תקדים.

סוכנות הידיעות הרוסית "טאס" דיווחה כי הקרמלין הטיל סנקציות על מספר חברי ממשלה ופוליטיקאים בריטים אחרים, על כך שלכאורה "הציפו תעמולה אנטי-רוסית" ו"תומכים במשטר הניאו-נאצי בקייב".

מוסקבה האשימה במפורש את בריטניה ב"החמרה מכוונת של המצב סביב אוקראינה, ונתינת נשק קטלני לאוקראינה". רוסיה איימה להרחיב את רשימת הסנקציות שלה בקרוב.

משרד החוץ הרוסי אמר כי הוא אסר את כניסתם של ראש הממשלה, שרת החוץ ליז טרוס, שר ההגנה בן וואלאס ו-10 חברי ממשלה ופוליטיקאים נוספים בבריטניה. הרוסים זועמים מאד על בריטניה, לאחר שבמסיבת עיתונאים עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, אמר ראש הממשלה הבריטי: "מה שפוטין עשה במקומות כמו בוצ'ה ואירפין הוא פשע מלחמה שזיהמו לצמיתות את המוניטין שלו ואת המוניטין של ממשלתו".

עוד נאמר ב'דיילי מייל', כי "דוברו הידוע לשמצה של העריץ הרוסי דמיטרי פסקוב", שנמצא תחת סנקציות על ידי בריטניה, סימן את ראש הממשלה כמתנגד ה"פעיל ביותר" לרוסיה. והזהיר: "באשר למר ג'ונסון, אנו רואים בו המשתתף הפעיל ביותר במירוץ להיות אנטי-רוסי. זה יוביל למבוי סתום של מדיניות חוץ".

דיילי מייל ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד