כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
איומי סרק?

יו"ר רע"מ על איום ח"כ גנאים: "מחויב למשמעת הקואליציונית"

בעקבות התבטאותו של חבר מפלגתו מאזן גנאים שאיים על שלמות הקואליציה, יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס מרגיע בריאיון רדיו: " כל חברי רע"מ מחויבים להסכם הקואליציוני והמחויבות צריכה להיות הדדית"

יו"ר רע"מ על איום ח"כ גנאים: "מחויב למשמעת הקואליציונית"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ מאזן גנאים מרע"מ יצא בסוף השבוע האחרון באולטימטום לראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות המתיחות בהר הבית נמשכת ואמר כי אם לא יפסקו המעצרים במתחם הוא וחבריו יפרשו מהקואליציה. ענת דוידוב וגדעון אוקו שוחחו ב־103fm עם יו"ר הרשימה, ח"כ מנסור עבאס, אשר התייחס לאמירתו של חבר מפלגתו.

"אני נמצא בקשר עם ח"כ גנאים, כל ההודעות שיצאו יצאו כאשר כולם ראו את התמונות הקשות מהמסגד ואף אחד לא ידע לאן הדברים יתפתחו. אני מקווה שהמצב ירגע והשקט ישמר, ונוכל לסיים את חודש הרמדאן ולחזור לעבוד כחברי כנסת ונציגי הציבור", אמר, והוסיף: "אנחנו נמצאים בשותפות, בהסכם קאוליציוני, כל חברי רע"מ מחוייבים להסכם והמחויבות צריכה להיות הדדית. עברנו משברים ומחלוקות בקואליציה והתגברנו על זה. מקווה שנמשיך לנצל את ההזדמנות הזו, יש כאלו שאומרים שזו הזדמנות היסטורית כדי להשפיע לטובת החברה הערבית".

לדבריו, "מסגד אל אקצא הוא נושא דתי ולא פוליטי ולכן התגובות תמיד בהקשר הזה, מצד שני עברנו שנה שלמה מאז אירועי מאי, שבה הדברים התנהלו בצורה שקטה יחסית. מקווה שנצליח לסיים את חודש הרמדאן, כל אחד צריך לתרום את תרומתו. כל אחד צריך לקחת אחריות, לדעת מה להגיד ומה לא להגיד, עדיף עכשיו להתרכז במובנים הרוחניים של החגים ולהוציא את הטוב ביותר. לגלות סובלנות, פיוס וכו'. זו המשימה שאנחנו מנסים לקדם היום. אני מקווה שנצליח ונחזור למסלול שבו נוכל לקדם את האינטרסים של הציבור כולו ושל הציבור שבחר בנו".

בסיום השיחה, הבהיר ח"כ עבאס כי "כל אחד צריך לקחת אחריות, להרגיע את הרוחות. אפשר להביע דעות פוליטיות. הרשימה המשותפת הם אנשים רציונליים, שיתפו פעולה עם הליכוד בשנה האחרונה והצליחו להפיל חוקים של הקואליציה ולהביך את הממשלה. מן הראוי, שהם גם יחשבו על שיתוף פעולה עם הקואליציה עצמה, כי הוא שיביא תועלת והישגים לחברה".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס מאזן גנאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד