כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ארסנל אמצעי לחימה

תיעוד: כך סיכלו שוטרי מחוז צפון פיגוע פלילי

כוח משטרתי שהיה בפעילות סמויה, לכד היום לפנות בוקר 7 חשודים (17-36) אשר היו ככל הנראה בדרך לביצוע ירי. נתפס ארנסל נשקים מוסלקים במספר כלי רכב מוכנים להפעלה

תיעוד: כך סיכלו שוטרי מחוז צפון פיגוע פלילי
פשיטת המשטרה צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז צפון סיכלו לפנות בוקר (ראשון) פיגוע פלילי ולכדו 7 חשודים כשברשותם ארסנל של אמצעי לחימה - תפיסה מוצלחת זו ממחישה את המדיניות שאותה מוביל מפקד המחוז "לייבש את הביצה במקום לתפוס את היתושים" ואשר נותנת דגש על תפיסת עבריינים על חם.

כוח משטרתי שהיה בפעילות סמויה כנגד עבריינים החשודים בעבירות אלימות וירי בכפר רינה במטרה למנוע רצח במסגרת סכסוך בין שתי משפחות, לכד היום לפנות בוקר 7 חשודים (17-36) אשר היו ככל הנראה בדרך לביצוע ירי, ותפסו ארנסל נשקים מוסלקים במספר כלי רכב מוכנים להפעלה:
▪️2 נשקים מסוג M-16.
▪️2 אקדחים.
▪️מטען חבלה ו-4 רימונים.
▪️עשרות מחסניות ותחמושת רבה.

חלק מהנשק שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

מתחילת השנה במהלך ארבעה חודשים בלבד שוטרי מחוז צפון עצרו מעל 600 חשודים ותפסו 500 אמצעי לחימה ביניהם 277 רובים ואקדחים.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא: "יש כאן עבודה יומיומית של שוטרי המחוז החדורים ברוח לחימה, שחותרים למגע בכל חשד לפעילות פלילית או לאומנית. אנחנו מזמן עברנו מהגנה להתקפה אשר מתבטאת בתפיסות הגדולות שלנו כמו "מבצע אושן" וסיכולים של הברחות גדולות מהגבול במקביל לסיכולים של פיגועים ותפיסות על חם של חשודים ואמצעי לחימה רגע לפני ביצוע -זה מאמץ גדול ומתמשך של כל שוטר ושוטר בכל התחנות ויחדות מג״ב ברחבי המחוז- נשק שנתפס היום לא יהרוג מחר".

מחוז צפון פיגוע פלילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד