י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המחשה אישית: טרנד הצבעים החדש הוצג ב"בית טמבור"

עשרות עיתונאיות מהמגזר החרדי ערכו סיור בבית טמבור החדש ונחשפו לעולם הטרנדים והטפטים החדש מבית טמבור, ואף השתתפו בסדנה מיוחדת • תמונות

המחשה אישית: טרנד הצבעים החדש הוצג ב"בית טמבור"

סבב האירועים המיוחדים של 'טמבור' לעונת הצבע 2013, שהחל בהשקת מניפת הצבעים 'לגעת בצבע' ובסדרת מוצרים ייחודית חדשה, נמשך בשבוע שעבר על ידי סדנא מיוחדת של אנשי המקצוע של טמבור, במהלכה חשפו את הטרנדים החדשים של עולם הצבע הישראלי.

האירוע נפתח בסיור מיוחד שקיימו עשרות עיתונאיות חרדיות בבית טמבור המחודש ברחוב מבצע קדש בבני ברק, מתוך מטרה להתרשם ולהכיר את המוצרים החדשים של החברה באופן בלתי אמצעי.

העיתונאיות ומובילות דעת הקהל שהשתתפו בסיור החגיגי, שמעו דברי פתיחה ממנהלת בית טמבור, קרן רהב, שהציגה בפניהן את המקום ואת הכלים הייחודיים והשימושיים שהוא מעניק ללקוחות 'טמבור'. בהמשך נהנו המשתתפות מהרצאה מרתקת של ניבה יחיאב, מנהלת העיצוב של 'טמבור', שסיפרה על התפתחות הטרנדים בתחום הצבע בשנה החולפת, ומהרצאה נוספת, בה נחשפו הטפטים החדשים של 'טמבור'.

לאחר ההרצאות, השתתפו האורחות המופתעות בסדנה חווייתית ומלאה צבע שהוכנה במיוחד עבורן, ואשר במסגרתה הומחשו היישומים החדשים של 'טמבור' בעונת הצבע 2013. ולסיום, קינחו בארוחת בוקר חגיגית ועשירה.

"טמבור פשוט צבעו לי את הבוקר", סיכמה אחת המשתתפות את האירוע המרענן. "הסדנה הייתה מרתקת ומלהיבה, אבל מעל הכול שמחתי לפגוש את מנהלת העיצוב הנודעת של 'טמבור', שהעבירה הרצאה מעשירה ומחכימה על הטרנדים והצבעים של השנה".
טמבור סיור דעת קהל עצוב סדנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד