י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

החרדים תוקעים יתד בליכוד; ח"כ דנון יו"ר הנשיאות

ליו"ר נשיאות הליכוד נבחר ח"כ דני דנון, לאחר שאיש לא התמודד מולו על התפקיד • ניצחון למטה החרדי: יעקב וידר נבחר לחבר הנשיאות • "אני ימני שרוף. לא מתבייש"

ח"כ דני דנון, צילום: פלאש 90
ח"כ דני דנון, צילום: פלאש 90

לאחר סיום ספירת הקולות בבחירות שנערכו אתמול בועידת הליכוד בגני התערוכה: ליו"ר הנשיאות נבחר ח"כ דני דנון, לאחר שאיש לא התמודד מולו על התפקיד. דנון נחשב מהצד הימני יותר במפלגת השלטון ובכוונתו להתקדם אל תפקידי הנהגה בתנועה. ביום ראשון הקרוב הוא מתכנן להתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד.

יו"ר המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, המועמד הבולט ביותר לנשיאות ועידת הליכוד - נבחר לתפקיד הנחשק ברוב גדול. על 11 המקומות בנשיאות התמודדו יותר ממאה מבכירי מרכז המפלגה, ביניהם סגן השר לשעבר איוב קרא, חברי הכנסת לשעבר זלמן שובל, דודו מור, אלי אדמסו ועוד. שיעור ההצבעה בפועל היה נמוך יחסית ועמד על פחות מאלף מצביעים.

וידר נחשב לדובר הכמעט-רשמי של הליכוד בתקשורת החרדית, ולאחרונה עלה לכותרות כשניהל מאבק מתוקשר כנגד ועדת הבחירות של ליכוד שקבעה את הבחירות ביום צום י"ז בתמוז. לבסוף, אגב, התפשרו הצדדים על הארכת הבחירות עד השעה 23:00 בלילה, מספר שעות לאחר סיום הצום.

לוידר תפיסות מדיניות ימניות מובהקות, הוא מתנגד למסירת שטחים ולדעתו הסכסוך הוא לא על גבולותיה של מדינת ישראל אלא על עצם זכותה להתקיים. בתקופת תכנית ההתנתקות הוא ביקר בחריפות את התכנית ושימש כראש המטה החרדי שפעל לדחיית התכנית במשאל מתפקדי הליכוד. בראיון עיתונאי אמר וידר: "אני מייצג את התפישה הבסיסית ביותר של הליכוד, ימני שרוף. ואני לא מתבייש בזה".
ליכוד המטה החרדי נשיאות וידר דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד