כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תעלומה בארה"ב: מי גנב 1.2 מליון דולר מבטן המטוס?

טיסת חברת 'סוויס' מציריך נחתה ב'קנדי' כשהיא אמורה להכיל 1.2 מיליון דולר • אלא שהמכולה הייתה ריקה ממזומנים • מי גנב את הכסף? • ומתי הוא עשה זאת?

אילוסטרציה
אילוסטרציה

1.2 מיליון דולר, ארוזים בשטרות של 100 דולר, ב-12 חבילות שהכילו 100 אלף דולר כל אחת - נעלמו אתמול בערב מבטן מטוס חברת 'סוויס' שנחת בשדה התעופה 'קנדי', כך מדווחת היום (ד) רשת החדשות ABC.

מדובר בטיסה מספר 17, טיסת נוסעים שהמריאה מציריך לשדה התעופה קנדי. ובה היה הכסף ארוז בתוך שלושה ארגזים, שהיו בתוך מכולה גדולה. הכסף היה מיועד לבנק 'פדרל ריזרב' של ניו יורק.

לדברי החוקרים, הכסף נעלם בין שבת בצהריים ליום שני אחר הצהריים. ההיעלמות התגלתה כשהמכולה הגיעה למשרדים הפדרליים במנהטן בשעות אחר הצהריים של יום שני.

החוקרים בודקים אם מכונאים מקומיים ואנשי צוות של שדה התעופה הצליחו בדרך כלשהי להיכנס למכולת הכבודה הפנימית של המטוס, לשלוף משם את המזומן, ולהחזיר אותה לתוך המכולה הגדולה כשהיא ריקה ממזומנים.

לדברי מקורות המקורבים לחקירה, מפעיל מלגזה שפתח את המכולה הבחין בחור ברוחב של זרוע. לדברי חוקרי ה-FBI טרם ידוע האם הכסף נעלם לפני ההמראה, או שמא נגנב לאחר שהמטוס הגיע לניו יורק.

לשם המחשה יצויין, כי משקל שטרות של 100 דולר בסכום של 1 מיליון דולר הוא 10 קילוגרם, לפי משרד האוצר האמריקאי.
קנדה דולר מטוס מכולה כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד