י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תקועים יותר מ-24 שעות

ישראלים רבים תקועים בצרפת לאחר שטיסתם בוטלה

טיסה שהייתה אמורה להמריא לתל אביב מצרפת התעכבה ואז נדחתה בשל תקלה. מעל 100 ישראלים שוהים בשדה התעופה למעלה מיממה. החברה מסרה: "מצרה על החוויה הלא נעימה שעברו הלקוחות ומוסרת כי ניסתה לסייע בכל דרך על מנת להיטיב עמם"

ישראלים רבים תקועים בצרפת לאחר שטיסתם בוטלה
אילוסטרציה צילום: unsplash

יותר ממאה ישראלים תקועים בצרפת לאחר שטיסתם בוטלה. הנוסעים הגיעו לגרנובל במטרה לטוס חזרה לישראל לאחר חופשת סקי באזור. הישראלים שנמצאים שם מספרים כי לאחר שיצאו מבית המלון הבינו כי ישנו עיכוב בטיסה. העיכוב שנמשך כמה שעות נגרר עד שעות הערב, וכאשר התבקשו לעלות למטוס לקראת השעה 20:00 (ראשון), הם דווחו כי ישנה תקלה. כך דווח שמעון יעיש ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח, הישראלים שהגיעו לחופשה בקלאב מד בגרנובל קיבלו דיווח כי צוות הטיסה לא יכול לטוס בעקבות השעות הארוכות שהמתין, הישראלים ששם מספרים ל'ישראל היום' כי לא קיבלו אוכל ולא דאגו להם ללינה ובהמשך דווחו כי ישנה בעיה במטוס. בסופו של דבר הם התבקשו לעלות למטוס ובזמן שישבו בו והמתינו להמראה, הם התבקשו לרדת ממנו מבלי לדעת איפה יעבירו את הלילה.

עוד דווח, כי בשעה 23:30 הנוסעים הישראלים עברו שוב את ביקורת הדרכונים והעבירו את הלילה באולם הנוסעים עם מזרנים, שמיכות וכריכים שהובאו להם על ידי הצוות. בשעות הבוקר הועברו הישראלים באמצעות הסעות אל שדה התעופה בליון.

"לאחר לילה קשה ארגנו אוטובוסים לשעה 7 בבוקר לליון בהבטחה שטיסה לישראל תמריא בשעה 11:00. ב 8:30 הגענו לליון אז התברר שהטיסה תהיה ב 13:00 ואחרי כשעה שהיא תמריא ב 15:00 בלבד", מספרת אחת הנוסעות ל'ישראל היום' שנמצאת כעת בצרפת. לפי שעה הנוסעים הישראליים עדיין נמצאים בצרפת.

מחברת קלאב מד נמסר ל'ישראל היום': "בצר לנו, תקלת בטיחות במטוס ארקיע, מנעה מהטיסה להמריא משדה התעופה בגרנובל ומטוס חלופי נשלח על ידי חברת ארקיע לשדה התעופה בליון אליו הועברו הנוסעים. לצערנו, היות ואתמול חל ערב חג הפסחא ובשל כך, חרף מאמצים רבים של כלל הגורמים ביניהם: הרשויות, שדה התעופה, ארקיע וקלאב מד לטפל בסיטואציה לא ניתן היה למצוא חלופת מלון או הסעה מתאימה. קלאב מד העמידה לרשות ארקיע את האפשרות להלין את הלקוחות באחד ממועדוניה, אולם בהיעדר שירותי הסעות מתאימים דבר זה לא התאפשר. קלאב מד מצרה על החוויה הלא נעימה שעברו הלקוחות ומוסרת כי ניסתה לסייע בכל דרך על מנת להיטיב עמם, פעלה ותמשיך לפעול מול חברת ארקיע עד לסיום הטיפול בכל פניות הלקוחות בנושא".

צרפת ארקיע טיסה סקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד