ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יוביל להסלמה?

ברקע המתיחות: פעילי ימין יוזמים 'מצעד דגלים' בירושלים

פעילי ימין ביקשו אישור מהמשטרה לקיים 'מצעד דגלים’ סביב חומות העיר העתיקה בבירה, בין היתר במקום שבו יודו אבנים לעבר אוטובוסים אגד | "נרים את הראש ואת הדגל, ירושלים שלנו, דווקא עכשיו נרים את ירושלים על ראש שמחתינו", מסרו מארגני המצעד

ברקע המתיחות: פעילי ימין יוזמים 'מצעד דגלים' בירושלים
מצעד הדגלים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

ארגון 'נוער העיר העתיקה' וארגונים נוספים פנו למשטרת ירושלים בבקשה לאפשר להם לקיים צעדת דגלים מסביב לחומות העיר העתיקה. בין היתר ביקשו הפעילים לקיים את המצעד גם במקום שבו יודו אתמול אבנים לעבר אוטובוסים אגד בראשית השבוע, אשר גרמו לפציעתם של חלק מהנוסעים והנהגים.

המארגנים אומרים כי "התמונות והסרטונים שראינו מהעיר העתיקה בירושלים גורמים לאובדן הריבונות ופחד של המוני ישראל מלהגיע בימי חול המועד לעיר העתיקה".

"כולנו הזדעזענו מהמכות הנמרצות שחטפו יהודים שהלכו עוטפים בטליתות, ואין לנו שום כוונה להירתע מאיומים של מי שרוצה להפחיד אותנו, דווקא עכשיו נצעד עם דגלים בגאון וגאווה ישראלית ונעלה את ירושלים על ראש שמחתינו", הוסיפו המארגנים.

ממארגני הצעדה נמסר: אנחנו מזמינים את כל עם ישראל להגיע ביום רביעי הזה, חול המועד, בשעה 17:00 למקום ההתכנסות בכיכר ספרא ומשם להמשך הצעדה סביב חומות העיר העתיקה.

העיר העתיקה מצעד הדגלים ריקוד הדגלים ידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד