ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קרב עקיצות

עימות פומבי חריף בין בנט לנתניהו: "תם זמנך, תתחיל לארוז"

ראש הממשלה הגיב הבוקר בחריפות לראש האופוזיציה שקרא להקים ממשלת ימין חזקה ועקץ את קודמו בתפקיד: "ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים". בליכוד לא נותרו חייבים והשיבו: "שכחת שהיית שר הביטחון אצל נתניהו. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך" | סוער

עימות פומבי חריף בין בנט לנתניהו: "תם זמנך, תתחיל לארוז"
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות חריף הבוקר (שלישי) בין ראש הממשלה נפתלי בנט לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, על רקע ירי הרקטה אמש מרצועת עזה לעבר ישראל.

בנט הגיב לביקורת שמוטחת כלפיו וכלפי ממשלתו, וכתב הבוקר בטוויטר: "מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס".

"מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים", הוסיף ראש הממשלה.

בליכוד, מפלגתו של נתניהו, לא נותרו חייבים והגיבו בחזר בעקיצה: "בנט, השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע 'שומר החומות' שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל".

"כשאתה מצייץ על 'המשמרת של נתניהו' אתה שוכח שבתקופה הזאת אתה היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז''. כך כתבו.

דבריו של בנט הגיעו כתגובה לביקורת שמשמיעה האופוזיציה על מדיניותו המכילה וההססנית בשל תלות ממשלתו בימים אלה על 60 מנדטים, בהם ארבעה של מפלגת רע"מ האסלאמית שהקפיאה את חברותה בקואליציה.

"חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל", כתב נתניהו אתמול מה שהרתיח את מחליפו.

נפתלי בנט עימות בנימין נתניהו ממשלת ימין ירי רקטות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד