י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מקורב לפוטין

בכיר בקרמלין לשעבר נמצא ללא רוח חיים עם משפחתו

בכיר בקרמלין, מולטי-מיליונר, נמצא בביתו במוסקבה ללא רוח חיים יחד עם בני משפחתו. המודיעין הרוסי פתח בחקירת מקרי המוות. שכנה העידה: "שמעתי שלוש יריות וצעקות, אישה צרחה, ואז נורו עוד שתי יריות"

בכיר בקרמלין לשעבר נמצא ללא רוח חיים עם משפחתו
ולדיסלב אבייב צילום: רשתות חברתיות

המיליונר הרוסי ולדיסלב אבייב, בכיר לשעבר בקרמלין, נמצא ללא רוח חיים לצד אשתו ילנה ובתם בת ה-13, בתוך דירת היוקרה השווה מיליוני דולרים. כך סיפרה בתו הבכורה. הפקיד בקרמלין לשעבר נמצא ירוי לצד אשתו ההרה ובתו המתבגרת, כך מסרה המשטרה.

"גופותיהם של המולטי-מיליונר ולדיסלב אבייב, אשתו ילנה ובתם בת ה-13 נמצאו על ידי בתו הבכורה אנסטסיה במתחם הדירות בקומה ה-14" כך מסרה המשטרה. אבייב עבד בעבר כמנהל בדרגים גבוהים בגזפרומבנק, חלק מרכזי בתוכנית הגז של ולדימיר פוטין כדי לפגוע בסנקציות המערב. בסך הכול נמצאו בדירת היוקרה 13 כלי נשק. המודיעין הרוסי פתח בחקירת מקרי המוות. ה'דיילי מירור' מדווח, כי שכן סיפר שייתכן שהסנקציות החמורות שהוטלו על ידי המערב השפיעו על עסקיו והוא הסתבך.

עדת ראיה סיפרה: "שמעתי שלוש יריות וצעקות, אישה צרחה, ואז נורו עוד שתי יריות. ואף אחד אחר לא צרח, הסתכלתי מהחלון - חשבתי שזה זיקוקים, התברר שהם לא, אמא שלי אמרה לי שזה בהחלט יריות".

אנסטסיה, בתו של המיליונר, נקראה על ידי נהגו של אביה, כאשר איש לא ענה לדפיקות על דלת הכניסה לבית הדירה. אחד השכנים אמר לתקשורת המקומית."אולי אבייב ומשפחתו נהרגו. אז מה זה אומר? אדם עם אקדח פרץ לבית, ואף אחד לא עצר אותו? איך אנחנו אמורים לישון עכשיו?"

מלחמת אוקראינה רוסיה קרמלין ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד